سروش رفیعی هافبک پرسپولیس به یکباره از برنامه‌های تاکتیکی یحیی گل محمدی خارج شد

دلیل بی‌اعتمادی گل محمدی به ستاره تیمش چیست؟/ باخت به هوادار شرایط را تغییر می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین سروش رفیعی که در تابستان برای سومین بار به پرسپولیس برگشت، تا قبل از تعطیلی لیگ به عنوان بازیکن ثابت به میدان می‌رفت و جزو خوب‌های تیمش بود. با این حال بعد از جام جهانی شرایط برای سروش تغییر کرد و او با وجود اینکه در بازی مقابل مس کرمان و ذوب آهن موفق شد دو پاس گل ۳ امتیازی بدهد، جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشت و به نوعی از برنامه‌های تاکتیکی یحیی گل محمدی خارج و نسبت به این بازیکن بی اعتماد شد.

پرسپولیس در خط میانی و حمله مشکلات زیادی دارد و یکی از بزرگترین مشکلات این تیم به این موضوع برمی‌گردد که هافبک‌های این تیم نمی‌توانند پاس‌های کلیدی به مهاجمان بدهند و خلق موقعیت کنند. دقیقا کاری که رفیعی در آن تبحر دارد و به خوبی از پس این کار برمی‌آید.

شکست مقابل هوادار باعث شد تا انتقاد از یحیی و تیمش به اوج برسد و همین موضوع ممکن است باعث شود تا یحیی در بازی حساس مقابل سپاهان دست به ترکیبش بزند و تغییراتی اعمال کند. یکی از نفراتی که ممکن است به ترکیب پرسپولیس اضافه شود، رفیعی است و این احتمال وجود دارد که این بازیکن چهارشنبه از ابتدا در ترکیب پرسپولیس مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.