مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره۱۴۰۱ از ۲۱ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.

نمایشگاه فروش بهاره از ۲۱ اسفند ماه در مشهد برگزار می شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی اظهار کرد: نمایشگاه بهاره همه ساله در جهت حمایت از مصرف کننده و به منظور تنظیم کالای اساسی خرید شب عید برنامه ریزی می شود که امسال نیز با تلاشهای انجام شده، از۲۱ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی افزود: واحد های شرکت کننده در این نمایشگاه در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار، مواد غذایی، محصولات شوینده بهداشتی و ... تولیدات و کالاهای خود را با قیمتهای مصوب عرضه خواهند کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی استانداری و سازمان صنعت معدن و تجارت استان علاوه بر این واحدها، غرفه هایی نیز برای توزیع کالاهای تنظیم بازار از جمله گوشت، مرغ، برنج، میوه و ... در محل نمایشگاه بین المللی مشهد درنظر گرفته شده است.

تازیکی خاطرنشان کرد: کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه بهاره امسال نیز توسط اتحادیه های صنفی قیمت گذاری شده و با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف نسبت به بازار به مصرف کنندگان عرضه می شود و در طول برگزاری بازرسان اتحادیه ها، اصناف و تعزیرات بر کیفیت و قیمت کالاها کنترل مستقیم خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت ۶ روز از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۶ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و در روز پایانی جمعه ۲۶ اسفند ماه از ساعت ۱۱ صبح پذیرایی شهروندان مشهدی و زائران علی بن موسی الرضا(ع) خواهد بود.

گفتنی است؛ استانداری خراسان رضوی، سازمان های صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، دامپزشکی و تعزیزات حکومتی استان، اداره بهداشت و اتاق اصناف همکاری مستمری در برگزاری این نمایشگاه با سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان مجری این رویداد بزرگ دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.