امیر سرتیپ دوم میهن دوست با اشاره به تداوم مردم یاری به مردم استان‌های گرفتار در برف گفت: در حال امدادرسانی به مردم با اعزام بالگردهای هوانیروز و ماشین آلات و تجهیزات مهندسی در استان‌های اصفهان، لرستان و چهارمحال و بختیاری هستیم.

امدادرسانی به مردم در مناطق محصور در برف توسط ارتش

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست، ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش، با تأکید بر تحقق شعار "ارتش فدای ملّت" توسط کارکنان ولایی ارتش در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه در کشور گفت: بنا بر درخواست ستاد بحران استان اصفهان و دریافت دستور از سلسله مراتب ارتش از همان لحظات اولیه بارش‌های بی‌سابقه، با اعزام بالگردها و خودروهای سنگین برای بازگشایی جاده‌ها و امداد رسانی به مردم گرفتار در برف اقدام کردیم و تا امروز نیز امدادرسانی به مناطق محروم شهرستان‌های این استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اعزام بالگردهای پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان به مناطق محروم استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: اعزام یک فروند بالگرد شنوک به همراه ۱۰ نفر گروه پروازی و فنی به مناطق محروم شهرستان فریدون شهر بمنظور امدادرسانی و تأمین علوفه روستائیان و اعزام ۲ فروند بالگرد ۲۱۴ به همراه ۱۰ نفر کارکنان گروه پروازی و فنی به شهرستان شهرکرد از اقدامات پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در راستای بهبود اوضاع مردم گرفتار در برف است.
ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان با بیان این که امدادرسانی به مردم در مناطق محصور در برف ادامه دارد، عنوان کرد: اعزام لودر و خودروی کرایس به همراه گروه امدادی بمنظور برف‍روبی و امدادرسانی به خوروهای گرفتار در بارش برف اخیر در شهرستان سمیرم، شهرضا و چادگان موجب شده تا روند بازگشایی جاده‌های این مناطق تسریع پیدا کند.
امیر سرتیپ دوم میهن دوست با اشاره به اعزام تجهیزات مهندسی، خودروی تانکر آب و تیم‌های امدادی در معابر اصلی و فرعی استان اصفهان تصریح کرد: تعداد ۶ دستگاه خودروی تانکر آب به همراه کف کش مربوطه به مناطق شهری اصفهان بمنظور رفع آبگرفتگی‌های معابر اصلی و فرعی، تعداد یک دستگاه بیل مکانیکی و تجهیزات مهندسی و تعداد یک دستگاه خودروی بالابر جهت امدادرسانی به وضعیت آبگرفتگی معابر و منازل شخصی محله بلوار ارتش شهر اصفهان از اقدامات پادگان‌های ارتش در استان اصفهان است.
وی افزود: ٣ دستگاه کمر شکن و ۳ دستگاه خودرو کاماز به همراه نیروهای امدادی نیز، برای مردم یاری و جابجایی اقلام مورد نیاز به روستاهای صعب‌العبور شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.
ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان با تأکید بر همیاری و همدلی تمامی یگان‌های ارتش در استان اصفهان برای رفع بحران بیان داشت: با توجه به بارندگی شدید در شهر اصفهان و درخواست ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با همکاری پایگاه شکاری شهید عباس بابایی، تعداد ۲ دستگاه تانکر آب به همراه کف کش مربوطه و نیروهای امدادی جهت امدادرسانی و مردم یاری به شهر بهارستان اعزام شدند.
امیر سرتیپ دوم میهن دوست در پایان خاطر نشان کرد: همواره در تمامی بحران‌ها خود را فدایی ملت می‌دانیم و تا رفع مشکلات مردم، در کنار مردم خواهیم ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.