پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید قفل رختکن سپاهانی ها چک شود تا در زمین حاضر شوند و وقتی اینقدر جایی که پرسپولیس نیست از آن نام می برند نشانه ترس تیم رقیب است.

حیدری: سپاهانی‌ها از اسم پرسپولیس وحشت دارند

به گزارش قدس آنلاین، سپهر حیدری پیرامون بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار کرد: فکر می کنم همه شرایط را درک می‌کنند. دو تیم شرایط فنی خیلی خوبی دارند. روزهای خیلی خوبشان است. یک رقابت پایاپای در لیگ دارند و تقابل آنها در جام حذفی جذاب خواهد بود.

وی افزود: به خصوص از آن قهرمانی لیگ هفتم و قهرمانی دقیقه ۹۶ این حساسیت خیلی بیشتر شده است. من فکر می کنم شرایط پرسپولیس از نظر روحی، روانی و تاکتیکی از سپاهان بالاتر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: همین که طرفداران، بازیکنان و کادر سپاهان در بازی زنیت و هر جایی که حضور دارند اسم پرسپولیس را می آورند و در فکر این تیم هستند یعنی از اسم پرسپولیس وحشت دارند. یعنی قطعاً از پرسپولیس وحشت دارند که اسم این تیم بیارند. به هر حال دلیلی ندارد وقتی شما با زنیت بازی دارید نام پرسپولیس را بیاورید. این بزرگی پرسپولیس را می رساند.

حیدری در خصوص پیش بینی برنده بازی سپاهان و پرسپولیس، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و می داند چه بازی در پیش دارد. پرسپولیس قبلا هم نتایج خوبی در اصفهان گرفته است. مطمئن هستم پرسپولیس خودش باشد و تمرکز داشته باشد و اجازه بدهند قطعا برنده مسابقه است.

وی افزود: اگر نتیجه در بازی مشخص شود. نه اینکه دم بازی، چون آقای ساپینتو را به کمیته انضباطی آوردند، آقای یحیی گل محمدی را قبل این بازی حساس به کمیته اخلاق بیاورند. این موضوع باعث عصبیت هر مربی می شود. همچنین تمرکز مربی را بهم می ریزد. خودم از آقای گل محمدی و بقیه بازیکنان به عنوان یک پیشکسوت درخواست دارم که فقط روی بازی تمرکز کنند. مطمئناً سپاهان تیم شایسته ای است؛ اما اگر پرسپولیس تمرکزش را حفظ کنند برنده می شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره سبک بازیهای جام حذفی گفت: بازی جام حذفی بازی لحظه ها است. خیلی باید تمرکز داشت تیمی که تمام طول بازی حواسش به بازی باشد. چه در کار دفاعی، چه در کار حمله و بدون اشتباه باشد می تواند برنده باشد. این بازی جای اشتباه کردن نیست. بازیکنان پرسپولیس خیلی با تجربه هستند. حتی بازیکنان جوان تیم در اوج جوانی خیلی با تجربه هستند.

حیدری با اشاره به حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس که با توجه به عدم خروج زردپوشان با نتیجه سه بر صفر به سود سرخ پوشان اعلام شد، ابراز کرد: این موارد به صورت مزاح و کری خوانی است. آخر در این چند روز خیلی بی احترامی به پرسپولیس و هوادارانش شد. نکته پرسپولیس در شرایط خیلی خوب به آنجا رفت و سپاهانی ها از رختکن بیرون نیامدند. اگر قرار است از رختکن بیرون نیانند. بگویم در رختکن بازی کنیم. البته شاید این بار از اتوبوس بیرون نیانند. فکر می کنم این نشانه بزرگی پرسپولیس است که در بازیهای بعدی هم به این تیم فکر می کنند. امیدوارم همه چیز در زمین چمن تعیین شود. و واقعا آن تیم هم در زمین چمن حاضر شود. اگر قرار است دری چک شود که در رختکن قفل نشود همه این موارد اینها چک شود که بعد به مشکل نخورند.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.