قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حکمی «محسن هوشمند» را به عنوان رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب کرد.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان ‌نیوز، دکتر مالک رحمتی، حسب موافقت تولیت آستان قدس رضوی، در حکمی، محسن هوشمند را به ریاست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار می‌رود با استعانت از عنایات خداوند متعال و عنایات حضرت رضا(ع) و با مدنظر قرار دادن اسناد بالادستی به ویژه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه رسانه از جمله جهاد تبیین و در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی و دغدغه‌های تولیت آستان قدس رضوی با هم افزایی و تعامل موثر با بخش‌های مختلف به مواردی از جمله طراحی جامع سپهر رسانه‌ای آستان قدس رضوی، ارتقا کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای در راستای ترویج سیره و سنت رضوی، استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌های ملی، بین المللی و فضای مجازی اهتمام ورزید.

سردبیری پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، جانشین مدیرمسئول نشریه حرم، رئیس اداره انتشارات و تبلیغات محیطی آستان قدس رضوی، رئیس گروه پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و دبیر اجرایی جشنواره بین المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) از جمله سوابق محسن هوشمند است.

پیش از این محمدمهدی خیرجو رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بود که به عنوان مشاور رسانه‌ای قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.