کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و از ساعات بعد از ظهر روز جمعه، ناپایداری‌های جوّی در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

ناپایداری‌های جوی در خراسان رضوی از جمعه آغاز می‌شود/پیش بینی بارش برف و باران

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جوی استان صاف است و پدیده خاصی نیز گزارش نشده است و انتظار می‌رود تا ظهر روز جمعه وضعیت جوی استان، به نسبت پایدار باشد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز دمای هوا به طور موقت، روند کاهشی دارد و فردا پنجشنبه دوباره افزایشی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و از ساعات بعد از ظهر روز جمعه، ناپایداری‌های جوّی در خراسان رضوی آغاز می‌شود که بر این اساس ضمن افزایش ابرناکی و شدّت وزش باد، شاهد بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان و به ویژه در نیمه شمالی خواهیم بود.

وی گفت: روند کاهشی دما که از روز جمعه آغاز می شود در روز شنبه به صورت محسوس تری وجود خواهد داشت.

رضایی‌پور افزود: طی شبانه روز گذشته قوچان و سرخس به ترتیب با ثبت رقم منفی چهار و ۲۵ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین سه تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای کنونی شهر مشهد ۱۱ درجه سلسیوس است که در گرمترین ساعات امروز به ۱۷ و در سردترین ساعات به ۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی گفت: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان فریمان با ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.