مدیر رادیو جوان در سالگرد تاسیس این شبکه به جزئیات برنامه ها و رویکردهای شبکه پرداخت.

رادیو جوان ۲۶ ساله شد/ اجرای تحویل سال به چه کسی رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا مقصودی که همزمان با چهارم اسفند ماه درباره رادیو جوان و سالگرد ۲۶ سالگی آن سخن گفت به برنامه های نوروزی و رمضانی هم اشاره کرد.

وی در ابتدای سخنان خود بیان کرد: در ماه رمضان چند برنامه ویژه داریم. برنامه سحر از محل حرم سیدالشهدا (ع) زنده پخش می شود. فاطمه عباسی گوینده این برنامه است و سعی داریم با ملت های مختلفی که به حرم حضرت سیدالشهدا (ع) می آیند، گفتگو کنیم.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه افطار در خود استودیو رادیو جوان تولید و از مهمانان مختلفی دعوت می شود. این برنامه گفتگومحور خواهد بود و مجری این برنامه هم مهدی مفیدی است. همچنین مجری تحویل سال فرزاد حسنی است که یک برنامه چهار ساعته خواهد داشت و بخش های مختلفی دارد. سیروس رجبی و فریبرز گلبن تهیه کنندگی برنامه را بر عهده دارند.

مقصودی یادآور شد: با شروع رمضان برنامه «عید در عید» را خواهیم داشت چون ماه رمضان در کشورهای اسلامی نوعی عید است. بنابراین از ریتم و انرژی و شادی برنامه ها کم نخواهد شد. همچنین در یک رویکرد اصلی در برنامه ها به تولید محتوای مردمی خیلی توجه داریم مثلا در ایام و مناسبت ها مردم بیشتر حرف خود و خاطراتشان را بیان کنند.

این گزارش تکمیل می‌شود ...

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.