هفته پانزدهم فوتبال لیگ ستارگان قطر سه شنبه ادامه پیدا کرد.

هفته ۱۵ لیگ ستارگان قطر / پیروزی تیم کنعانی و شجاع بر السد، تساوی السیلیه با محمدی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از گلز، نتایج هفته 15 لیگ ستارگان قطر مسابقات به این شرح است:

الغرافه ۳ - ۲ الشمال

در تیم الغرافه یاسین براهیمی غایب بود و اسحاق بالفوضیل دیگر مهاجم ملی پوش الجزایری از دقیقه ۳۸ به میدان آمد و پس از ارسال پاس گل اول تیمش، در دقیقه ۴۹ زننده گل دوم بود.

الاهلی ۲ - ۱ السد (قهرمان دوره قبل)

در تیم الاهلی شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان دو مدافع ملی پوش ایرانی به طور کامل بازی کردند و خلیل زاده در دقیقه ۸۰ و کنعانی در دقیقه ۸۷ کارت زرد گرفتند.

در تیم السد، سانتیاگو کاسورلا هافبک کهنه کار اسپانیایی و بغداد بونجاح مهاجم ملی پوش الجزایری به طور کامل بازی کردند.

ام صلال ۰ - ۰ الوکره

در تیم الوکره امید ابراهیمی هافبک ملی پوش ایرانی غایب بود.

القطر ۱ - ۱ السیلیه

در تیم السیلیه مهرداد محمدی مهاجم ایرانی به طور کامل بازی کرد. / در تیم القطر خابی مارتینس هافبک اسپانیایی و بشار رسن هافبک عراقی و سابق پرسپولیس به طور کامل بازی کردند و خاویر پاستوره هافبک مشهور اسپانیایی غایب بود.

المرخیه ۰ - ۲ العربی

در تیم العربی پدرو مونیه سا مدافع اسپانیایی و عمر السومه مهاجم کهنه کار سوریه‌ای به طور کامل بازی کردند و آرون گونارسون هافبک ایسلندی تا دقیقه ۳۹ و یوسف مساکنی هافبک تونسی تا وقت تلف شده نیمه دوم بازی کردند، اما رافینیا آلکانتارا هافبک مطرح برزیلی غایب بود. مساکنی در دقیقه ۹۰ (پنالتی) زننده گل دوم تیمش بود.

دیدار تیم‌های الریان با الدحیل به علت حضور الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا، به تعویق افتاد.

در جدول تیم الدحیل با ۳۲ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های العربی با ۳۱، القطر با ۲۳ و السد با ۲۲ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند. تیم‌های الاهلی (تیم شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان) با ۲۰ امتیاز ششم، الوکره (تیم سابق امید ابراهیمی) با ۱۹ امتیاز هفتم و السیلیه (تیم مهرداد محمدی) با ۹ امتیاز یازدهم (ما قبل آخر) هستند.

در جدول گلزنان مایکل اولونگا مهاجم کنیایی تیم الدحیل با ۱۰ گل صدرنشین است و گلسون دالا مهاجم آنگولایی تیم الوکره و عمر السومه مهاجم سوریه‌ای العربی با ۹ گل در رده دوم و یوهان بولی مهاجم ساحل عاجی الریان و یوسف مساکنی مهاجم تونسی تیم العربی با ۸ گل در رده چهارم جای گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.