رئیس جنبش بابلیون در دیدار با امیرعبداللهیان گفت: جامعه مسیحیان عراق، حاج قاسم سلیمانی را متعلق به خود می‌دانند و امنیت خود را مرهون رشادت‌های این سردار بزرگ ایران هستند.

رئیس جنبش بابلیون: مسیحیان عراق حاج قاسم را متعلق به خود می‌دانند

به گزارش قدس آنلاین، رایان الکلدانی رئیس جنبش بابلیون به همراه خانم «ایفان فائق جابرو» وزیر مهاجرت عراق امروز (پنجشنبه) چهارم اسفند ماه با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار ویژگی سردار شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش را، احترام و توجه ویژه به اقلیت مذهبی و مسیحیت در عراق برشمرد.

رئیس جنبش بابلیون هم در این دیدار، به تشریح اقدامات و خدمات منحصر به فرد سردار شهید قاسم سلیمانی به جامعه مسیحیت در عراق پرداخت و تصریح کرد که جامعه مسیحیان عراق، حاج قاسم را متعلق به خود می‌دانند و امنیت خود را مرهون رشادت‌های این سردار بزرگ ایران هستند.

امیرعبداللهیان ضمن تشکر از این حق شناسی ارزشمند جامعه مسیحیان عراق، جامعه مسیحیان ایران را از هم میهنان شریف و غیرتمند کشور خواند و بر تعاملات متقابل مسیحیان ایران و عراق تأکید کرد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.