شهردار تهران گفت: از حوالی آغاز سال جدید تا پایان ماه مبارک بازار رونق می‌گیرد و اگر در این دو ماه بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم به ثبات در بازار می‌رسیم.

زاکانی: به دنبال ایجاد ثبات در بازار هستیم/ توزیع کالای اساسی میان شهروندان با همکاری دولت

به گزارش قدس آنلاین، تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی با هدف تأمین عمده محصولات کشاورزی و مواد غذایی از تولیدکنندگان حوزه کشاور زی منعقد شد. علیرضا زاکنی شهردار تهران در این مراسم گفت: وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت شهری به دنبال ایجاد همکاری مشترک با تحقق ایجاد عایدی برای مردم هستند.

وی با تأکید بر این موضوع که ظرفیت‌های خدماتی شهر تهران بر این اساس شکل گرفته که سطح خدمات به شهروندان افزایش یابد گفت: در حال حاضر در تهران ۳۰۰ میدان میوه و تره‌بار وجود دارد و برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم، سیاست ما توسعه ۳۰۰ میدان و بازارچه در سطح محلات است.

وی در ادامه افزود: خرید قراردادی یکی دیگر از سیاست‌های خدماتی ما در شهرداری است که مطابق با نیاز شهروندان محصولات را می‌خریم و حقوق کشاورز را پرداخت می‌کنیم. این سیاست باعث می‌شود در تلاطم بازار شرابط را بهتر کنترل کرد و از فشار اقتصادی به شهروندان جلوگیری می‌شود.

به گفته زاکانی، در سیاست خرید قراردادی تلاش می‌کنیم که کیفیت محصولات بالا و قیمت پائین باشد.

وی تأکید کرد:‌از حوالی آغاز سال جدید تا پایان ماه مبارک رمضان بازار رونق می‌گیرد. اگر بتوانیم در این دو ماه شرایط را مدیریت کنیم، به ثبات در بازار می‌رسیم و این ثبات در سال آینده هم استمرار دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.