کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی مشهد منفی یک درجه است و امشب تا منفی سه درجه نیز کاهش خواهد یافت.

دمای هوای مشهد تا منفی ۳ درجه کاهش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: بارش برف در چهار شهرستان مشهد، کلات، فریمان و درگز خراسان رضوی با ورود سامانه بارشی به این استان در حال باریدن است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف در چهار شهرستان مشهد، کلات، فریمان و درگز خراسان رضوی با ورود سامانه بارشی به این استان در حال باریدن است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از عصر دیروز وارد خراسان رضوی شده است، افزود: علاوه بر بارش برف در چهار ایستگاه مذکور، تاکنون این سامانه موجب بارش باران در کاشمر و مه رقیق در شهرستان قوچان شده است.

رضایی پور بیان کرد: این سامانه علاوه بر بارش برف سبب کاهش محسوس دما در بیشتر نقاط خراسان رضوی به خصوص کلانشهر مشهد شده است. به طوریکه بیشینه دمای امروز در مشهد نسبت به روز گذشته ۱۴ درجه کاهش خواهد یافت و دمای شبانه در نواحی مختلف استان به زیر صفر درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر بارش برف در چهار ایستگاه مذکور، این سامانه موجب بارش باران در کاشمر و مه رقیق در شهرستان قوچان شده است.

وی گفت: روز دوشنبه وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار خواهد ماند و پس از آن سامانه بارشی جدیدی مجدد خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت.

رضایی پور اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، شهرستان های کلات و مه ولات به ترتیب با منفی سه و ۲۱ درجه سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.