نایب رئیس ورزشی سابق بارسا، می‌گوید که از پرداختی‌های باشگاه به نایب رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا اطلاع نداشته است.

مدیر سابق بارسا: از پرداختی‌ها به نگریرا خبر نداشتم

به گزارش قدس آنلاین، ۱۰ روز پیش فاش شد که بارسلونا بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ و در زمان چهار مدیر، به انریکز نگریرا، نایب رئیس وقت کمیته داوران اسپانیا، ۶.۶ میلیون یورو پرداخت کرده است. خوان لاپورتا، رئیس بارسا، ادعا می‌کند که از نگریرا تنها گزارشات داوری را دریافت می‌کرده و هرگز به بارسا کمک داوری نشده است و این مبالغ رشوه نبوده‌اند. این قضیه به پرونده بارساگیت معروف شده است.

جوردی مستره، نایب رئیس ورزشی سابق بارسا، که در دوران بارتومئو فعالیت می‌کرد، در واکنش به بارساگیت به رادیو راک ۱ گفت: «زمانی که در بارسلونا بودم، این گزارش‌های داوری را دریافت می‌کردم ولی پس از سه یا چهار بار گفتم این‌ها را به من ندهید چون کاملا فنی بودند.»

مستره ادامه داد: «من از این پرداختی‌ها بی‌خبر بودم و باید بگویم این دیوانگی است. ۵۰۰ هزار یورو به یک مدیر در سال واقعاً حیرت‌انگیز است. یک مدیر برای اینکه چنین درآمدی در سال داشته باشد باید بسیار خبره باشد و خودش را ۲۴ ساعته با کار کردن شکنجه کند. در اسپانیا هیچ مدیری چنین درآمدی ندارد.»

وی تأکید می‌کند که بارسا هرگز داوران را نخریده و کمکی به این باشگاه از سوی آن‌ها نشده است: «چطور ممکن است ما داوران را خریده باشیم وقتی در سال ۲۰۱۴ گل سالم ما برابر اتلتیکو در هفته پایانی را مردود اعلام کردند و لالیگا را از دست دادیم؟ یا گل ما برابر بتیس را مردود اعلام کردند در حالی که توپ یک متر وارد دروازه شده بود. بارسا مثل هر باشگاهی هم از داوری سود کرده و هم ضرر کرده است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.