با حکم سیدمحمد صادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره «ایثار» منصوب شدند.

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره «ایثار» منصوب شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، فرهاد مختاری مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره بین المللی «ایثار»، محسن برمهانی معاون کنونی سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدیر فرهنگی، محمد حسین نیرومند مشاور هنری و سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر فرهنگی، حبیب والی‌نژاد از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون، مهرداد آگاهی عضو هیات موسس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مدیر فرهنگی، انسیه شاه حسینی نویسنده و کارگردان سینمای ایران در عرصه سینمای مقاومت و دفاع مقدس، محمدرضا دزفولی مدیر اسبق امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران، فیلمساز و مستند ساز و ناصر باکیده مدیر عامل اسبق انجمن سینمای جوانان ایران، فیلمساز و مدیر فرهنگی به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی «ایثار» (فیلم و فیلمنامه) معرفی و منصوب شدند.

سیدمحمد صادق هاشمی همچنین در حکمی ناصر باکیده را به‌عنوان مشاور دبیر و دبیر اجرایی جشنواره مذکور منصوب کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار برای بخش فیلم تا بیست‌ونهم اسفند ۱۴۰۱ و برای بخش فیلم‌نامه تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلم، روز پانزدهم اردیبهشت و در بخش فیلم‌نامه، دهم اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در مهلت مقرر به دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران خیابان آیت‌الله طالقانی، کوچه غفارزاده ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فرهنگی و آموزشی، اداره کل امور هنری (دبیرخانه جشنواره) ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۸۸۹۰۸۷۱۱ تماس بگیرند. همچنین سامانه navideshahed.com نیز در این زمینه در دسترس متقاضیان شرکت در جشنواره قرار گرفته است.

ثبت نام بخش بین الملل جشنواره فیلم «ایثار» نیز پذیرای آثار هنرمندان سایر کشورهای متقاضی شرکت در این بخش بوده که می‌توانند با مراجعه به آدرس https://filmfreeway.com/isaar نسبت به ثبت نام در این بخش اقدام کنند.

جشنواره بین المللی «ایثار» از بیست‌ و نهم اردیبهشت تا سوم خرداد ۱۴۰۲ با دبیری فرهاد مختاری برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.