یک مدرسه دخترانه درشهرستان آمل درآستانه سال نو و عیدنوروز با راه اندازی پویش هر دانش آموز یک بطری برنج به یاری دانش آموزان کم توان مالی ونیازمند شتافتند.

پویش هر دانش آموز یک بطری برنج درآمل اجرایی شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرآموزش و پرورش شهرستان آمل در این مراسم، گفت: هدفمند کردن کمک‌ها برای آموزش و تحصیل نوجوانان، نیازمند ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق برگزاری پویش‌های دانش آموزی است.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم‌زاده، افزود: اقدام خوبی که توسط مجموعه دهیاری و بخش مرکزی که دراین طرح و پویش دانش آموزی پایه کار بودند و دبیرستان وهنرستان پروین اعتصامی آمل که درآستانه سال نو دغدغه کمک به خانواده‌های دانش آموزان نیازمند را داشت، ارزشمند بود.

وی با اشاره به اینکه این پویش به صورت خودجوش در همه مدارس به خصوص مدارس روستایی که برخوردار از برنج هستند، اجرا خواهد شد، ابرازامیدواری کرد، تا پایان امسال و قبل از عیدنوروز برنج‌های جمع آوری شده تحویل دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند آنها خواهد شد.

پویش هر دانش آموز یک بطری برنج درآمل اجرایی شد

مدیردبیرستان وهنرستان پروین اعتصامی آمل درخصوص هدف ازاجرای این پویش دانش آموزی، گفت: این پویش با هدف بابت کمک به خانواده‌های دانش آموزان نیازمند وکم توان مالی بوده و ازآن جایی که مازندران قطب تولید این محصول درکشور است، این پویش راه اندازی شد.

حکیمه عزیززاده نشلی افزود: این پویش در چند روز از راه اندازی آن با استقبال خوب دانش آموزان این دبیرستان مواجه شده و هر دانش آموز درحد توان با اهدای یک بطری کوچک برنج برای کمک به دانش آموزان نیازمند مشارکت کرد.

وی، هدف از اجرای این پویش را تقویت روحیه کمک ومشارکت پذیری دربین دانش آموزان نسبت به هم ‌نوعانشان عنوان کرد وادامه داد: همزمان با این پویش جشنواره پخت غذاهای بومی ومحلی و آیین‌های سنتی مازندران نیز با حضور مسئولان شهرستانی و دانش آموزان در دبیرستان وهنرستان پروین اعتصامی آمل برگزار شد.

پویش هر دانش آموز یک بطری برنج درآمل اجرایی شد

قابل ذکر است، در شهرستان حدود ۴۳۰ هزار نفری آمل بیش از ۶۵ هزار دانش آموز در۴۷۰ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.