معاون امور فرهنگی کمیته امداد از شرکت ۱۲ هزار نفر از جامعه هدف این نهاد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۵۹ نفر پس از گذراندن مراحل مختلف، به استخدام آموزش و پرورش در آمدند.

قبولی بیش از ۶۵۰ نفر از جامعه هدف کمیته امداد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی جعفری در آئین تجلیل از مددجویان پذیرفته ‌شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم مسیر آغاز شده در حوزه توانمندسازی و خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد به دنبال توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت است و تلاش شده است علاوه بر کمک‌های مرسوم، در موضوع ارتقای دانش‌آموزان و دانشجویان نیز تلاش شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش یکی از فراگیرترین فرصت‌های استخدامی برای مددجویان است، ادامه داد: بسیاری از جوانان مستعد در جامعه هدف کمیته امداد به دلایل مختلف از حضور در این آزمون‌ها محروم می‌شدند؛ به همین دلیل این نهاد در سال جاری اقدام به شناسایی افراد واجد شرایط و ارائه خدمات آموزشی به آنان کرد.

جعفری بیان کرد: در پی این اقدام بیش از ۱۲ هزار نفر از خانواده مددجویان در آزمون استخدامی شرکت کردند که از این تعداد ۲۰۷۲ نفر پس از اعلام نتایج اولیه به مصاحبه دعوت شدند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت ۶۵۹ نفر شامل ۴۰۶ نفر مرد و ۲۵۳ نفر زن در این آزمون به قبولی قطعی و استخدام در آموزش و پرورش رسیدند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.