در بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم، ۸ زندانی زن نیازمند با همیاری خادمان کفشداری زنان بارگاه منور رضوی و نمازگزاران مساجد از زندان مشهد آزاد شدند.

۸ زندانی زن در پویش نذر هشتم از زندان مشهد آزاد شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی، همزمان با اعیاد شعبانیه، بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی و مسجدی نذر هشتم ویژه زندانیان زن در زندان مرکزی مشهد برگزار شد و ۸ زندانی زن نیازمند با همیاری خادمان کفشداری زنان بارگاه منور رضوی و نمازگزاران مساجد از زندان مشهد و ۱۲ زندانی دیگر از زندان سبزوار آزاد شدند.

بر اساس این گزارش با همکاری و مشارکت خادمان و کفشداران بخش بانوان حرم مطهر رضوی و نمازگزاران مساجد و همچنین تعامل مؤثر دفتر امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی ۸ زندانی زن نیازمند که به درستی در چرخه اصلاح و تربیت قرار گرفته و شرایط بازگشت به جامعه را داشتند با بدرقه خادمین حرم مطهر و زیر سایه پرچم بارگاه رضوی از زندان آزاد شدند. در همین راستا با مشارکت خیرین سبزواری و اعمال ارفاقات قضائی ۱۲ زندانی نیز از زندان سبزوار آزاد شدند.

گفتنی است در پویش مردمی و مسجدی نذر هشتم، هشتم هر ماه حداقل ۸ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج علیه السلام توسط خیرین و نمازگزاران مساجد از زندان‌های خراسان رضوی آزاد می‌شوند و از آغاز اجرای این پویش تاکنون ۸۳۸ زندانی نیازمند از زندان‌های استان آزاد شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.