۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 853566

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به کارهای خوب و ماندگاری که طی سال‌های گذشته در زمان ریاست علیرضا دبیر انجام شده و بسیاری از کارها نیز نیمه تمام مانده است، معتقدم علیرضا دبیر قطعا در انتخابات حاضر می‌شود.

علیرضا دبیر در انتخابات کشتی شرکت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مهلت چهار ساله ریاست علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی ۲۶ تیر سال آینده به پایان می‌رسد و رییس جدید فدراسیون کشتی با آرای اعضای مجمع این فدراسیون انتخاب خواهد شد.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی پیش از این درباره حضور مجدد در انتخابات عنوان کرده برای حضور در انتخابات تصمیم قطعی خود را نگرفته و مشخص نیست آیا بار دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی خواهد شد یا خیر؟

اما محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا دبیر در این‌باره تصمیم قطعی خود را گرفته است یا خیر، اظهار کرد: هر چند آقای دبیر تا این لحظه تصمیم قطعی خود را برای حضور در انتخابات نگرفته است؛ اما شخصا معتقدم با توجه به درخواست بسیاری از روسای هیات‌های کشتی و همچنین کارهای خوبی که انجام شده و در حال به ثمر رسیدن است، او قطعا اینبار نیز کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی خواهد شد، البته خیلی از کارها نیز نیمه تمام مانده و در دست برنامه است که همین امر نیاز برای ادامه حضور او را بیش از پیش می‌کند.

وی همچنین گفت: به شخصه آینده بسیار خوبی را برای کشتی ایران متصور هستم و مطمئنا کشتی باز هم باعث سرافرازی ورزش ایران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.