مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: قیمت اقامت واحدهای اقامتی رسمی در این استان برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز سال آینده افزایش ندارد و خدمات بر اساس نرخ فعلی ارائه می‌شود.

نرخ خدمات واحدهای اقامتی خراسان رضوی در نوروز افزایش نمی‌یابد

به گزارش قدس خراسان، سید جواد موسوی اظهار کرد: واحدهای اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و اقامتگاههای بوم گردی هستند که در نیمه دوم هر سال بر اساس مصوبات قانونی افزایش نرخ اقامت دارند، برای اقامت در شب عید مجاز به هیچگونه افزایش نرخی در این ایام نیستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: نرخ جدید اقامت در این واحدها در آبانماه امسال مصوب و به همه اعلام شده است، بنابراین کلیه واحدهای اقامتی ملزم به رعایت این نرخ هستند و هیچگونه افزایشی در اسفندماه و یا فروردین سال آینده مجاز نیست.

وی تاکید کرد: مسافران و زائران به هیچ وجه نباید نگران افزایش نرخها باشند ضمن اینکه واحدهای اقامتی مشهد و خراسان رضوی در کارنامه خود عملکرد مطلوب و رضایت بخشی را در ارائه خدمت به زائران داشته و دارند.

موسوی گفت: ظرفیت کنونی واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی ۱۵۰ هزار نفر شب است که بیش از ۱۳۵ هزار نفرشب آن مربوط به مشهد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.