رئیس فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی خود با سرمربی سابق تیم ملی قطر را آغاز کرد.

بمب خبری فدراسیون فوتبال چه زمانی منفجر می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته مذاکراتی را با فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر انجام داده بود و توافقاتی اولیه نیز برای همکاری نیز صورت گرفت؛ اما تنها دغدغه فدراسیون به چگونگی پرداخت دستمزد این مربی با توجه به محدودیت های ناشی از تحریم ها است و بر همین اساس خبر می رسد که تاج برای حل این مشکل از دولت کمک خواسته است.

در همین زمینه از منابع آگاه خبر می رسد که سانچز به همکاری با تیم ملی فوتبال ایران راغب است و رقم درخواستی وی نیز چندان با مبلغ مورد نظر فدراسیون تفاوتی ندارد؛ اما اگر به هر دلیلی این مذاکرات به سرانجام نرسد، گزینه دوم فدراسیون فوتبال برانکو ایوانکوویچ خواهد بود که البته این مربی در حال حاضر تحت قرارداد با عمانی ها است.

مهدی تاج امیدوار است روند کنونی مذاکراتش با سرمربی اسپانیایی به عقد قرارداد منتهی شود و طبق شنیده ها احتمال تحقق این خواسته وی زیاد است.

درباره گزینه های داخلی نیز تنها در یک صورت بخت به آنها رو خواهد کرد و آنهم عدم موفقیت فدراسیون فوتبال در مذاکرات با گزینه های اول و دوم خارجی خود یعنی سانچز و برانکو خواهد بود و نکته مهم دیگر اینکه بر خلاف اخباری که امروز منتشر شده است، جواد نکونام گزینه اصلی فدراسیون در بین مربیان ایرانی نیست.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.