دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه اغتشاشات با هدف مقابله با اقتدار جمهوری اسلامی طراحی شده بوده گفت: از اقتدار فرهنگی و سیاسی بالایی برخورداریم و میزان مشارکت‌های مردم در عرصه‌های مختلف نشان دهنده پویایی جامعه است.

پورمحمدی: اغتشاشات با هدف مقابله با اقتدار ایران اسلامی طراحی شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین و علمای بلاد که با حضور شخصیت‌های مختلف حوزوی و علما و روحانیون استان‌های تهران، البرز و سمنان در مجمتع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد، یاد و خاطره اعضای فقید جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز را گرامی داشت.

وی با حساس خواندن شرایط و موقعیت کشور و نظام، اتفاقات رخ داده ماه‌های اخیر در کشور را کم سابقه توصیف و تصریح کرد: نوع شعارها، بازیگران و کنشگران و رفتار همراهان و همدلان و همدلی ساکتان، حمایت بیگانگان و همبستگی دشمنان و معارضان، این اتفاقات را از رخدادهای مشابه برجسته و متمایز کرده بود.

پورمحمدی مطرح شدن بیش از یکصد موضوع، مصوبه و راهکار در کمیسیون‌های پنجگانه اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین را ارزشمند خواند و سپس گفت: با بیانات کلی نمی‌شود راه حل پیدا کرد، حوادث معلول عوامل زیادی بوده است، باید در خصوص چرایی، نقاط ضعف و آسیب‌ها به صورت ریشه‌ای و علمی از ابعاد مختلف بحث شود و آسیب شناسی لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر این که طراحی اغتشاشات و آشوب‌ها با هدف مقابله با اقتدار ما بوده است، گفت: ما از توان و اقتدار فرهنگی بالایی برخوردار هستیم، به لحاظ سیاسی نیز از قدرت بالایی برخوردار هستیم و مردم سالاری در کشور ما وجود دارد و میزان مشارکت‌ها در عرصه‌های مختلف نشان دهنده پویایی، تحرک و زنده بودن جامعه ایرانی است.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را نشان دهنده اقتدار و پشتوانه مردمی مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی و خط بطلانی بر القائات دشمنان و بدخواهان نظام ارزیابی کرد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.