معاون سیما در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شهر شیراز عنوان کرد: مینی سریال «شاهچراغ» در اواخر مرحله تحقیق و پژوهش است و در سالگرد این حادثه تروریستی به آنتن می رسد.

مینی سریال «شاهچراغ» در سالگرد حادثه تروریستی روی آنتن می‌رود

به گزارش قدس انلاین، محسن برمهانی معاون سیما و اعضای شورای مدیران این معاونت ضمن زیارت حرم سوم اهل بیت (ع) در کشورمان و ادای احترام به مقام شامخ شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ، با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند.

آیت الله دژکام در این دیدار گفت: صداوسیما کار سنگین و بزرگی انجام می دهد و باید ضمن حفظ مرجعیت خود، رسالت خطیرش مبنی بر ارائه تصویر درست از چهره ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: توقعی که استان فارس به واسطه وجود شعرا، ادبا و اندیشمندان برجسته و ظرفیت های ویژه خود از رسانه ملی دارد بیشتر از این است چرا که معتقدیم خدمتی که این استان به دلیل قله بودن می تواند در راستای اهداف نظام انجام دهد، زیاد است و امیدواریم در دوره جدید رسانه ملی و با همکاری شما محقق شود.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه رسانه ملی باید حرف مردم را بزند گفت: مطالبه گری صداوسیما حق است اما نباید این حس ایجاد شود که هیچ کار درستی هم انجام نمی شود. ادبیات مطالبه گری باید تصحیح و تلطیف شود.

محسن برمهانی معاون سیما در این دیدار گفت: بازنمایی بهتر شهرستان ها و روستاها در شبکه های ملی با همراهی صداوسیمای مراکز استانی کشور اتفاق ویژه ای است که در این سفرها آن را دنبال می کنیم.

وی از برنامه ریزی برای پخش مینی سریال «شاهچراغ» در سالگرد این حادثه تروریستی خبر داد و تصریح کرد: فیلمنامه این سریال در مرحله تحقیق و پژوهش بوده و در همراهی مرکز سیمافیلم با صداوسیمای مرکز فارس و انجام مصاحبه از خانواده های شهدا در حال انجام است و همزمان کار انتخاب عوامل نیز پیش می رود.

برمهانی در پایان عنوان کرد: امیدواریم این اثر در سالگرد حادثه تروریستی شاهچراغ به آنتن برسد تا ادای دینی به شهدای مظلوم شاهچراغ و این مضجع شریف باشد و ان شاءالله جزو آثار فاخر و ماندگار سیما شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.