کارگاه‌های تصویرسازی رضوی، با حضور ۱۰ استاد صاحب‌نام به همت هیئت هنر در جوار حرم متبرک امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

کارگاه‌های تصویرسازی رضوی در حرم امامزاده صالح(ع) برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، از روابط عمومی حوزه هنری، بیستمین جشنواره ملی گرافیک رضوی اردیبهشت ۱۴۰۲ در چهار بخش پوستر، تصویرسازی، کارتون، پرچم و کتیبه برگزار می‌شود و هنرمندانی که در زمینه گرافیک فعال هستند، فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند.

در این راستا، هئیت هنر در تهران و در جوار حرم مطهر امامزاده صالح(ع)،با راه‌اندازی کارگاه تصویرسازی، فرصتی را برای علاقه‌مندان این رشته فراهم کرده است تا با قدرت و توان علمی و حرفه‌ای بیشتری برای حضور در این جشنواره آماده شوند.

دبیر اجرایی کارگاه‌های تصویرسازی رضوی درباره برگزاری این کارگاه‌‎ها اظهارداشت: بخش گرافیک جشنواره ملی گرافیک رضوی در چهار بخش پوستر، تصویرسازی، کتیبه پرچم و کارتون فعالیت دارد و هیئت هنر با کمک مراکز و بخش‌های دیگر از دهم اسفند به مدت سه روز، کارگاه‌های آموزشی تصویرسازی را در جوار حرم مطهر امام زاده صالح (ع) برگزار کرده است.

پوریا اسراری گفت: اواخر بهمن امسال بود که برای حضور علاقه‌مندان در این کارگاه‌های آموزشی، فراخوان دادیم، پس از اعلام فراخوان، ۱۸۰ نفر از هنرمندان درخواست حضور داشتند که در نهایت ۸۰ نفر انتخاب شدند.

وی افزود: در این کارگاه‌های تصویرسازی، ۱۰ استاد صاحب‌نام تصویرسازی با شرکت‌کنندگان تعامل داشتند تا به نسخه‌ای نهایی رسیده و در نهایت آنان برای شرکت در جشنواره رضوی که در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود آمادگی لازم را داشته باشند.

دبیر اجرایی کارگاه‌های تصویرسازی رضوی بیان کرد: در این کارگاه‌های آموزشی، اساتیدی همچون هاجر سلیمی نمین، مجید ذاکری، مصطفی گودرزی، حسام‌الدین طباطبایی، محمدحسین صلواتیان، سعید رزاقی، حسین یوزباشی، میکائیل براتی و عرفان محمدی آذر حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.