رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: تولید مرغ در یک ماه گذشته مطلوب بوده است، از این رو شهروندان نگران کمبود گوشت مرغ در بازار نباشند.

شهروندان مشهدی نگران کمبود مرغ در بازار نباشند

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: مشکلی در توزیع مرغ گرم در بازار وجود ندارد، در صحبتی که با مسئولان دام پزشکی کرده ایم، کشتار مرغ در روزهای گذشته کاهش نیافته، ضمن اینکه تولید مرغ هم در یک ماه گذشته مطلوب بوده است، از این رو شهروندان نگران کمبود گوشت مرغ در بازار نباشند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد افزود: همچنین به منظور تنظیم بازار از روز جمعه، توزیع مرغ منجمد به قیمت هرکیلو ۴۳ هزارتومان در مشهد شروع شده است و این روند در روزهای آینده پیشرفت می‌کند. روز گذشته توزیع مرغ منجمد در فروشگاه‌های منتخب محله‌های مهرآباد، مهرگان و سیدی شروع شد وروزهای آینده این نوع مرغ در محله‌های بیشتری توزیع می‌شود.

وی درباره قیمت مرغ نیز گفت: روز جمعه در بازدیدی که از فروشگاه‌های چهارراه گاز داشتم، مرغ به قیمت مصوب درحال توزیع بود، با این حال قیمت مرغ در سایر مناطق شهر نیز بررسی می‌شود و اگر فروشگاهی درحال گران فروشی باشد، با آن برخورد می‌شود.

نصری آسیا تأکید کرد: در مجموع با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، پیش بینی می‌شود توزیع مرغ در هفته‌های آینده مناسب باشد و بازار به خوبی مدیریت شود.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.