یونا کوسی آساره، پدیده سوئدی، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

ظهور زلاتان جدید/ غول‌های اروپا در پی پدیده سوئدی

به گزارش قدس آنلاین، هرازگاهی صحبت از ظهور کریستیانو رونالدوی جدید، لیونل مسی جدید، و نیمار جدید مطرح می‎‌شود و حالا نوبت به زلاتان ابراهیموویچ جدید رسیده است.

یونا کوسی آساره تنها ۱۵ سال دارد و اهل استکهلم است. او در حال حاضر در تیم زیر ۱۷ سال ای آی کی سوئد بازی می‌کند و در عین حال عضو تیم ملی زیر ۱۶ سال سوئد هم هست.

این بازیکن ملیت غنایی هم دارد و یکی از ویژگی‌های مهمش قد بلند او است. قد او ۱۹۶ سانتیمتر است که باعث شده در زمین از همه حریفان بلندتر باشد و در عین حال از تکنیک بسیار خوبی هم بهره می‌برد.

وی حالا توحه بسیاری از استعدادیابان باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و انتظار می‎‌رود که خیلی زود مذاکرات برای انتقال او به لیگ دیگری از سوی این باشگاه‌ها آغاز شود.

وی در برزیل برای آکادمی ردبول بازی می‌کرد و همان جا مورد توجه استعدادیابان چند باشگاه از جمله بایرن مونیخ، لایپزیش، سالزبورگ و یوونتوس قرار گرفت.

با این حال بسیاری از رسانه‌‎های سوئدی مدعی شده‌اند که جدی‌ترین پیشنهاد از سوی باشگاه پرتغالی بنفیکا برای جذب این بازیکن مطرح شده و آنها همین حالا مذاکراتی را برای انتقال این بازیکن با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو آغاز کرده‌اند.

بسیاری حتی او را با روزهای ابتدایی درخشش ارلینگ هالند مقایسه کرده‌اند و معتقد هستند که شباهت فیزیکی این دو نفر باعث می‌شود که بتوانند به بهترین مهاجمان سال‌های آینده روبه‌رو شوند. این در حالی است که باشگاه ای آی کی هنوز هیچ اظهارنظری در این زمینه نداشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.