مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است که داور بازی این تیم برابر گل‌گهر سیرجان با شهامت به سود آبی‌ها پنالتی اعلام کرده است.

چشمی: بنیادی‌فر با شهامت برای استقلال پنالتی گرفت

به گزارش قدس آنلاین، روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی جنجالی این تیم برابر گل‌گهر سیرجان، اظهار داشت: زودتر از این و در جریان بازی باید کار را تمام می‌کردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم، با این حال مهم سه امتیاز بود و لحظه‌های آخر موفق به کسب امتیاز کامل شدیم. به هواداران تبریک می‌گویم که تا آخر بازی تشویق کردند. به بچه‌ها و کادرفنی هم خداقوت می‌گویم و معتقدم مستحق سه‌ امتیاز بودیم.

وی درباره صحنه اعلام پنالتی به سود استقلال هم گفت: قبل از اینکه با شما صحبت کنم، صحنه را کاملا دیدم و فکر می‌کنم موعود بنیادی‌فر، داور بازی با شجاعت این پنالتی را گرفت. همه داورها اگر با این شهامت کار کنند، فوتبال ما هم قشنگ‌تر می‌شود. بازیکن گل‌گهر صددرصد پای رضا میرزایی را از پشت زد.

چشمی درباره صحنه بازی هفته گذشته استقلال و خطای مشکوک به پنالتی روی مهدی قایدی که اعلام نشد، اضافه کرد: کارشناس‌ها اکثرا گفتند که شبیه‌سازی بوده اما هیچ دفاعی عمدا مهاجم را نمی‌زند. بلکه مدافع فضایی را برای مهاجم ایجاد می‌کند و مهدی قایدی هم از فضایی که مدافع نساجی به وجود آورد استفاده کرد و دفاع مجبور شد پای او را بزند. همه بعد از دیدن صحنه موافق بودند که پنالتی بود. امیدوارم کارشناسان آن چیزی که واقعا می‌بینند را اعلام کرده و از داور حمایت نکنند.

موعود بنیادی‌فر داور دیدار امروز آبی‌ها در واپسین ثانیه‌های بازی یک ضربه پنالتی جنجالی را به سود استقلال اعلام کرد و همین پنالتی به پیروزی دراماتیک ۲ بر یک آبی‌ها در این دیدار حساس منجر شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.