عضو دفتر سیاسی «انصارالله» یمن ضمن محکومیت حمله نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه «جِنین»، تصریح کرد که دشمن فلسطین و یمن یکی است و صهیونیست‌ها باید بدانند که فلسطین تنها نیست.

انصارالله: صهیونیست‌ها بدانند که فلسطین تنها نیست

به گزارش قدس انلاین، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش «انصارالله» یمن تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم اردوگاه «جِنین» در فلسطین را محکوم و تاکید کرد که فلسطینی‌ها در ایم مبارزه تنها نیستند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، عضو دفتر سیاسی انصارالله شب گذشته (سه‌شنبه، ۷مارس) و ساعاتی پس از جنایت نظامیان رژیم اشغالگر در جِنین توئیتی منتشر و از مواضع شجاعانه مجاهدین در مقابله با صهیونیست‌ها قدردانی کرد.

انصارالله: صهیونیست‌ها بدانند که فلسطین تنها نیست

القحون خطاب به مجاهدین فلسطینی گفت: «ما با شما و در کنار شما هستیم، مسئله و مظلومیت ما یکی است؛ دشمن و نبرد ما هم مشترک است، صهیونیست‌ها باید بفهمد که فلسطین تنها نیست».

بعد از ظهر روز گذشته بود که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جِنین حمله کرده و با محاصره یک خانه فلسطینی با مبارزان فلسطینی درگیر شدند. وزارت بهداشت فلسطین هم اعلام کرد که در پی این جنایت اشغالگران، ۶ نفر شهید و ۱۶ نفر نیز زخمی شدند.

جنبش «حماس» نیز طی بیانیه‌ای در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در اردوگاه جِنین تأکید کرده بود که  جنایت‌های صهیونیست‌ها هرگز ملت فلسطین را نمی‌ترساند، بلکه عزم و اراده آن را برای مقابله با اشغالگران و شبه‌نظامیان شهرک‌نشین بیشتر می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.