رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ موبایل‌قاپی خبر داد و گفت: از مخفیگاه مالخر این باند، ۲۵۰ موبایل سرقتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

انهدام باند بزرگ موبایل‌قاپی و کشف ۲۵۰ تلفن همراه

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع موبایل‌قاپی‌های سریالی از شهروندان در نقاط مختلف تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۳ مرد جوان سابقه‌دار با موتورسیکلت‌های خود در مرکز تهران اقدام به موبایل‌قاپی‌های متعدد از شهروندان کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی در مرحله اول با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بررسی‌های موشکافانه هویت ۳ مرد جوان را شناسایی کردند که در پی این سرنخ با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه آن‌ها نیز در جنوب تهران ردیابی شد.

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در ادامه موفق به کشف سلاح‌های سرد و موتور سیکلت‌های استفاده شده در سرقت شدند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر موبایل‌قاپی‌های سریالی از شهروندان اعتراف و نشانی مخفیگاه مالخر خود را در اختیار کارآگاهان قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های قضایی مالخر پرونده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و در بررسی از مخفیگاه وی موفق به کشف ۲۵۰ تلفن همراه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه مالباختگان پس از مواجه حضوری متهمان را شناسایی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.