چهار آمریکایی که هفته گذشته برای دریافت خدمات درمانی به مکزیک سفر کرده‌ بودند، گرفتار یک تیراندازی مرگبار شدند و مردان مسلح آن‌ها را به پشت یک کامیون انداختن و با خود بردند.

آدم‌ربایی در مکزیک جان ۲ آمریکایی را گرفت

به گزارش قدس انلاین، فرماندار ایالت "تامائولیپاس" مکزیک روز گذشته (سه‌شنبه) گفت که از این چهار آمریکایی ربوده‌ شده، دو نفر کشته شدند و دو نفر دیگر زنده پیدا شده‌اند که یکی از آنها به‌ شدت زخمی‌ شده است.

این چهار آمریکایی روز جمعه با یک مینی‌ون سفید با پلاک کارولینای شمالی در حال سفر بودند. اف‌بی‌آی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که آن‌ها مدت کوتاهی پس از ورود به شهر "ماتاموروس" مکزیک از شهر "براونسویل" در جنوبی‌ترین نقطه تگزاس در نزدیکی ساحل خلیج آمریکا، هدف گلوله قرار گرفتند.

اف‌بی‌آی گفت که این اداره برای بازگشت قربانیان و دستگیری آدم‌ربایان ۵۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته است.

به گزارش ایندیپندنت، ویدیویی که روز جمعه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، مردان مسلحی را نشان می‌دهد که در روز روشن این چهار نفر را پشت یک وانت سفید می‌انداختند. آنچه در این ویدیو دیده می‌شود این است که یکی از این چهار نفر زنده بود و در پشت وانت نشسته بود اما بقیه زخمی یا مرده بودند.

رئیس‌جمهوری مکزیک، روز دوشنبه بدون ارائه جزئیات گفت: درگیری بین‌ گروه‌ها رخ داد و آن‌ها دستگیر شدند.

تعداد قربانیان خشونت در ماتاموروس و دیگر شهرهای بزرگ مرزی تامائولیپاس اغلب نامشخص باقی می‌ماند زیرا کارتل‌ها اجساد را با خود می‌برند. رسانه‌های محلی اغلب به‌دلیل نگرانی از امنیت خود از گزارش این وقایع خودداری می‌کنند و به همین دلیل، خلاء اطلاعاتی بزرگی در این زمینه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.