رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان نهضت مسکن ملی فریب دلالان و سودجویان را نخورند و آگاه باشند که خرید و فروش امتیاز نهضت مسکن ملی غیرقانونی است.

خرید و فروش امتیاز نهضت مسکن ملی در زنجان غیرقانونی است

به گزارش قدس آنلاین، بهزاد کردلو تاکید کرد: متقاضیان نهضت مسکن ملی نباید با فریب دلالان و سودجویان امتیاز خانه دار شدن خود را از دست بدهند.

وی اضافه کرد: با توجه به مشخص نبودن متراژ، مساحت، بلوک و طبقه واحدهای مسکونی متقاضیان و انتخاب آن زمان تحویل واحد و بر مبنای امتیاز بر اساس واریزی انجام گرفته، در این راستا هر گونه معامله این واحدها باطل و (معامله شی مجهول) غیرقانونی است.

این مسوول ادامه داد: آگهی‌های خرید و فروش در فضای مجازی در خصوص خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است، همشهریان فریب سوداگران را نخورند و مشاورین املاک نیز حق خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن را ندارند.

به گفته رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، در این راستا برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد با دادستانی، پلیس فتا، سازمان صمت، بازرسی و دیگر نهادهای مرتبط هماهنگی های لازم انجام گرفته است تا نظارت لازم جهت پیشگیری و کنترل این معاملات انجام شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جهت اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌ها به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به آدرس https://zanjan.mrud.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.