سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در ورزشگاه آزادی حتی یک موقعیت هم به پرسپولیس ندادیم و این نشان می‌دهد سپاهان شخصیت قهرمانی دارد.

سرپرست سپاهان: یک موقعیت هم به پرسپولیس ندادیم/ مورایس سرمربی تیم ملی نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان پس از پایان بازی با پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه بود، اظها داشت: هواداران سپاهان امروز به تهران آمدند و تیم محبوبشان را مورد حمایت قرار دادند. باید از تک تک این عزیزان تشکر ویژه‌ای کرد.

وی افزود: در نیمه اول و زمانی که بازیکن پرسپولیس اخراج نشده بود به پرسپولیس گل زدیم، گل سپاهان درست بود.

سرپرست سپاهان خاطرنشان کرد: به طور حتم این اشتباه سهودی بود، اشتباه کمک داور سپاهان را تحت فشار قرار داد اما خدا را شکر در نهایت به برتری دست یافتیم.

فتاحی تصریح کرد: در ورزشگاه آزادی حتی یک موقعیت هم به پرسپولیس ندادیم و این نشان می‌دهد سپاهان شخصیت قهرمانی دارد.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود مورایس یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران است، گفت: مورایس با یک رزومه خیلی قوی به سپاهان آمد، قبل از آن هم او با مورینو کار کرده بود اما در این سه سال هم در کره قهرمان شده بود. با الهلال عربستان به قهرمانی رسید. وی با باشگاه سپاهان قرارداد سه ساله دارد و باشگاه سپاهان صددرصد به همکاریش با این مربی ادامه خواهد داد. باشگاه سپاهان مخالفتش را با این مسئله به فدراسیون اعلام کرد. مورایس سرمربی سپاهان هست و خواهد بود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه آزادی با قضاوت پیام حیدری برگزار شد و با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.