مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن تبریک به مجموعه باشگاه پرسپولیس گفت: به تمام دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس و هوادارانش تبریک می گویم اما از دید من سپاهان قهرمان است.

به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم اما از نظر من سپاهان قهرمان است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پنجشنبه گذشته با سومین قهرمانی متوالی پرسپولیس به اتمام رسید که رقابت نزدیکی بین تیم‌های بالای جدولی برای کسب سهمیه آسیا و همچنین قهرمانی وجود داشت.

سپاهان اصفهان که چندسالی بود از کورس قهرمانی لیگ برتر عقب افتاده بود توانست در این فصل با امیر قلعه نویی تا هفته آخر برای رسیدن به جام زرین لیگ برتر مبارزه کند امادر نهایت به نایب قهرمانی رسید.

مسعود تابش ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم درباره برخی مسائل پیش آمده در طول فصل صحبت کرد. مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره قهرمانی پرسپولیس و همچنین دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل قهرمان لیگ برتر فوتبال گفتگو کرد که مشروح آن را در پی می‌خوانید:

از تمام تیم‌هایم راضی هستم
‌مسعود تابش در پاسخ به نخستین سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه از عملکرد سپاهانراضی هستید گفت: سپاهان تنها مختص به تیم بزرگسالان نیست. چندین تیم در رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی داریم که توانستند موفقیت‌های زیادی را کسب کنند. من از مجموعه ورزشی کارخانه فولاد مبارکه سپاهان کاملاً راضی هستم. روند رو به جلوی خیلی خوبی را داشتیم و در برخی رشته‌ها هم توانستیم قهرمانی خود را حفظ کنیم. مهم‌ترین موضوع در بین این موفقیت‌ها تبدیل شدن آکادمی باشگاه سپاهان به نمونه ترین آکادمی کشور است. این موضوع برای آینده ورزشی باشگاه بسیار مهم است.

فوتبال بزرگسالان خیلی زحمت کشید
‌مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره عملکرد تیم فوتبال بزرگسالان این تیم در هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم نیاز نباشد که بار دیگر مطرح کنیم چه وضعیتی داشتیم و تصمیم به یکسری تغییرات گرفتیم که نتیجه بگیریم. از عملکرد این تیم کاملاً راضیهستیم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و آقای قلعه نویی که یک مدیر واقعاً خوب است عملکرد تحسین بر انگیزی داشت. هواداران سپاهان هم که صاحبان اصلی باشگاه هستند واقعاً در طول فصل ما را شرمنده کردند و حضور آنها باعث شد تا تمام اعضای تیم نهایتتلاش خود را به کار گرفته و بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

می‌خواهیم در سه‌سال قهرمان آسیا شویم
‌وی در ادامه افزود: تیم را برای قهرمانی بستیم و تمام تلاش‌ها هم در این زمینه بود. من نمی‌خواهم برخی مسائل را الان بازگو کنم. یکسری دلخوری‌ها دارم که این صحبت‌ها را به طور مفصل پس از پایان یافتن جام حذفی مطرح می‌کنم. با این حال باید بگویم برای سه سال آینده برنامه ریزی داریم تا به قهرمانی در آسیا برسیم. شاید سال آینده این اتفاق افتادشاید هم سه سال دیگر. آنچه مشخص است هدف خود را تعیین کرده‌ایم و در همین راستا تلاش می‌کنیم.

تیمی قدرتمندتر از فصل گذشته تشکیل می‌دهیم
تابش در پاسخ به این سوال که در این فصل فقط به قهرمانی فکر می‌کنید افزود: بلههمینطور است. من این حرف را زدم. سعی کردیم خواسته‌های مد نظر کادر فنی را برآورده کنیم. تا هفته پایانی هم برای همین موضوع جنگیدیم. پس به چیزی جز قهرمانی هم فکرنمی‌کردیم. حالا هم می‌خواهیم تیمی قدرتمندتر از فصل گذشته ببندیم تا در آسیا به هدفمان برسیم. مطمئن باشید این اتفاق در بازی‌های فصل آینده هم رقم خواهد خورد.

بازیکن بزرگ، مدیر- مربی خیلی خوب می‌خواهد
وی در ادامه صحبت‌هایش به تمجید از امیر قلعه نویی پرداخت و گفت: بازیکنان بزرگ همیشه برای موفقیت نیاز به مربی بزرگ دارند که مدیریت بلد باشد. امیر قلعه نویی خیلی خوب این کار را انجام می‌دهد. بیهوده نیست که او با افتخارترین مربی ایرانی لیگ برتر است.

از نظر من سپاهان قهرمان است!
‌مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: باز هم تاکید می‌کنم که از عملکرد تمام اعضای تیم رضایت کامل داریم. آنها توانستند لیاقت خودشان را در پیراهن سپاهان نشان دهند. صحبت‌های زیادی درباره دلخوری‌هایم راجع به برخی ناملایمات‌ها که علیه ما انجام شد دارم ولی فعلاًصحبت نمی‌کنم. بعد از جام حذفی آنها را خواهم گفت. از دیدگاه من سپاهان قهرمانواقعی لیگ برتر است.

با وجود اینکه دلخورم اما به مجموعه پرسپولیس تبریک می گویم
‌تابش درباره پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: با اینکه صحبت‌هایی درباره پرسپولیس دارماما به مجموعه این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم موفقیت‌های این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه داشته باشد و بتواند برای ایران و ایرانی افتخارات زیادی بیاورد. به هواداران پرسپولیس هم تبریک می گویم که برای سومین بار به قهرمانی متوالی رسیدند.

دلیلی ندارد میزبانی اصفهان از پرسپولیس تغییر کند
‌مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا داماش گیلانیان از حضور در فینال انصراف داده تا بازی پرسپولیس با سپاهان فینال جام حذفیتلقی شود تاکید کرد: آخرین خبری که من دارم این است داماش گیلانیان در فینال حاضرخواهد شد. بازی ما با پرسپولیس هم نیمه نهایی است. فینال نیست. اگر هم داماش انصراف داد برنده پرسپولیس و سپاهان باید به زمین چمن برود تا بازی سه بر صفر شود.

وی درباره ادعای برخی هواداران پرسپولیس مبنی بر اینکه به همین دلیل باید بازی این تیم با سپاهان در زمین بی طرف برگزار شود تصریح کرد: چه دلیل دارد این اتفاق بیافتد. آقایان نمی‌توانند که بازی نیمه نهایی را به جای فینال جا بزنند. برنده بازی پرسپولیس و سپاهان به فینال می‌رود. حتی طرح این مسائل هم درست نیست. ما می‌خواهیم مربیان خیلی خوبی برای پرسپولیس باشیم که با هواداران فهیم سپاهان هم این اتفاق مثل همیشه خواهد افتاد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.