مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آماده باش  ۱۶۴ پایگاه اورژانس برای چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: تا امروز یک حادثه با یک مجروح گزارش شده است. 

آماده باش ۱۶۴ پایگاه اورژانس برای چهارشنبه سوری/ یک مصدوم تا امروز داشته‌ایم

محمد علیشاهی در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان از آغاز آموزشهای مربوط به پیشگیری از حوادث و کمکهای اولیه مربوط به چهارشنبه سوری در برخی مدارس مشهد خبر داد و اظهار کرد: در این راستا با آموزش و پرورش هم جلسه ای برگزار کردیم تا بتوانیم از بستر شاد برای هشدار و اطلاع رسانی استفاده کنیم. 

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تا الان یک مورد حادثه مربوط به ترقه بازی با یک مصدوم به ما گزارش شده است،عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که این حوادث را به حداقل ممکن برسانیم. 

وی گفت: در مجموع ۱۶۴ پایگاه اورژانس به حالت آماده باش درآمده اند که از این تعداد ۹۹ مورد پایگاههای شهری و ۶۵ مورد جاده ای است. 

علیشاهی از آماده باش اتوبوس امبولانس‌ها، موتورلانس‌ها و افزایش تعداد کارشناسان پاسخگو در مرکز تلفن ۱۱۵ خبر داد و گفت: حوزه مدیریت بحران و مرکز پایش مصدومین احتمالی برای چهارشنبه آخر سال در آمادگی کامل قرار دارد. 

طبق گفته مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد براساس تجربه سالهای گذشته، محورهای طرقبه شاندیز، بلوار پیروزی، فکوری و پارکهای سطح شهر حادثه خیزترین مناطق در شب چهارشنبه آخر سال هستند. 

وی با بیان اینکه پایگاههای اورژانس در نقاط حادثه خیز تقویت میشود، گفت: یکی از مشکلاتی که شاهد آن هستیم این است که خانواده ها برای همراهی با فرزندانشان آتش روشن میکنند و همین موضوع سال گذشته منجر به مصدومیت کودکان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.