مسئول روابط عمومی شرکت به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از توزیع کالابرگ خرید کتاب بین زائران بارگاه مطهر رضوی در ایام نوروز سال1402 خبر داد.

توزیع کالابرگ خرید کتاب بین زائران نوروزی بارگاه مطهر رضوی

«عطیه هراتی مطلق» گفت: با هماهنگی انجام  شده با مدیران و مسئولان مربوط در آستان قدس رضوی ودر بارگاه منور امام هشتم(ع)، نوروز 1402 قرار است در برنامه های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، طرح « توزیع کالابرگ خرید کتاب» دربین زائران بارگاه ملکوتی امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، اجرا شود.

وی که در نشست خبری رییس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی و مدیران موسسات تابعه درباره ویژه برنامه‌های نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان سخن می‌گفت، ادامه داد: همچنانکه از سوی حرم مطهر رضوی دعوت نامه مهمانسرای بارگاه منور امام هشتم(ع) بین زائران و برای بهره‌مندی از غذای متبرک حرم مطهرتوزیع می شود، امسال و با پیشنهاد شرکت به نشر قرار است در ایام نوروزسال1402 طرح «توزیع کالابرگ خرید کتاب» هم بین زائران آستان مطهر رضوی اجرا شود.

هراتی تصریح کرد: در این طرح، زائران با بهر مندی از این کالابرگ فرهنگی می توانند برای خرید کتاب از فروشگاه های وابسته به شرکت به نشر و یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی به‌نشر و خرید الکترونیکی کتاب، از تخفیفات قابل توجه که دراین طرح در نظر گرفته شده است، بهره مند شوند.

این مقام مسئول اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح بهره‌مندی از ظرفیت ویژه حضور زائران و مجاوران درایام نوروز و ماه مبار ک رمضان جهت زیارت مضجع شریف حضرت رضا(ع) و در جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی و توجه به کتاب در بین مخاطبان است.

محمدحسین مروج کاشانی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.