۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 856816

پیش از این در بین گزینه های داخلی تصور می شد، جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

چرا هیات رئیسه جواد نکونام را تایید نکرد؟

بر خلاف تصور و از بین گزینه های داخلی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد در حالی که تصور می شد این انتخاب جواد نکونام باشد. مهدی تاج بعد از بازگشت دوباره به فدراسیون فوتبال و انتخاب کارلوس کی روش از جواد نکونام به عنوان مربی بعدی تیم ملی یاد کرد و حتی گفت جواد نکونام سرمربی تیم ملی در جام ملت ها خواهد بود و در صورت نیاز کارلوس کی روش به عنوان مدیر فنی او را راهنمایی خواهد کرد اما اکنون به بهانه جام ملت ها امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شده است.

دلیل این چرخش چیست؟

گفته می شود، دلیل اعضای هیات رئیسه برای عدم تایید جواد نکونام به خاطر رفتاری است که او با تیم فولاد داشت. نکونام بعد از بازی با الفیصلی و در حالی که تیمش مصاف با الهلال را پیش رو داشت، اردوی تیم را ترک کرد و باشگاه مجبور شد به یک باره حمید رضا رجبی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کند. به باور اعضای هیات رئیسه جواد نکونام با وجود هر اتفاقی باید در اردوی تیم می ماند و بعد از بازی با الهلال اردوی تیم را ترک می کرد.

شنیده می شود که اعضای هیات رئیسه می گویند جواد نکونام تفکرات کارلوس کی روش را دارد و او بدل کی روش است؛ اگر به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می شد، تیم ملی همان راهی را در پیش می گرفت که قبلا کی روش رفته بود. این یعنی ادامه بازی های دفاعی از سوی تیم ملی که طی ۹ سال حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران جدا از دو صعود به جام جهانی هیچ آورده ای برای فوتبال ایران نداشت. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.