چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق با اکران آثار در زمینه‌های فیلم بلند، فیلم کوتاه، مستند، فیلمنامه و نقد فیلم آغاز شد.

اکران آثار چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق در قم

به گزارش قدس آنلاین، اکران آثار جشنواره فیلم اشراق همراه با نشست‌های تخصصی آغاز شد. این جشنواره به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

رئیس اداره هنرهای تصویری مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: امسال ۸۲۰ اثر به جشنواره ارسال شد که ۱۳۲ اثر به مرحله داوری راه یافتند و ۸۰ اثر هم اکران خواهد شود.

حنظله تاج الدینی با بیان اینکه جشنواره اشراق با هدف شناسایی و حمایت از فیلم سازان حوزه دین برگزار می‌شود افزود: در جشنواره چهارم آثاری از فیلم سازان، طلاب و دانشجویان سراسر کشور ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های رواق، اشراق و بخش ویژه که اختصاص به یکصدمین سالگرد تاسیس حوزه علمیه قم دارد، سه بخش این جشنواره را تشکیل می‌دهد گفت: آثار این جشنواره شامل فیلم بلند، مستند، فیلم کوتاه، فیلمنامه و نقد فیلم است.

تاج الدینی افزود:در این جشنواره جایزه ویژه برای میز آموزش و پرورش و جایزه ویژه عدالت هم برنامه ریزی شده و آثار ارسالی در این دو میز نیز داوری خواهند شد.

وی گفت: فیلم‌های این جشنواره از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در دو سالن مرکز همایش‌های غدیر واقع در خیابان معلم و سالن اشراق واقع در خیابان شهدا (صفاییه) اکران می‌شوند.

گفتنی است اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم دینی اشراق عصر سه شنبه بیست و چهارم اسفند در قم برگزار می شود. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.