لورکوزن با درخشش ستاره مغضوب ژابی آلونسو وردربرمن را شکست داد.

ستاره مغضوب ژابی آلونسو نقش اول برد مهم لورکوزن

به گزارش قدس آنلاین، در جریان برد 3-2 لورکوزن مقابل وردربرمن میشل باکر بهترین بازیکن زمین بود. بازیکن هلندی در دقیقه 34 گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند. همچنین او در دقیقه 64 یک بار دیگر هم تا آستانه گلزنی پیش رفت اما شوت او با اختلاف کم از کنار دروازه برمن به بیرون رفت.

در تمرین پیش از دیدار برابر هرتابرلین بود که باکر به دلیل تاخیر جریمه و از لیست کنار گذاشته شد. او در لیگ اروپا مقابل فرانس واروش به لیست لورکوزن بازگشت اما به میدان نرفت اما در در نهایت مقابل وردربرمن به ترکیب بازگشت.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن در این باره گفت: "این بهترین اتفاق ممکن بود. باکر سعی کرد از فرصت خود استفاده کند. او یک گل زیبا زد و خودش را ثابت کرد."

از دیدگاه رولفس، این نشانه خوبی است که باکر از این اتفاقات درس گرفته است: "مهم است که این چیزها در یک تیم تاثیر بگذارد، بنابراین ما در چند ماه گذشته پیشرفت های بزرگی داشته ایم."

رولفس در مورد موفقیت در برمن گفت: "این یک برد مهم به لحاظ جدولی بود. می خواهیم به رده هفتم نزدیک شویم. کار در برمن همیشه سخت است.  در ابتدا کمی طول کشید تا عملکرد خوبی داشته باشیم. گل برمن حتی ما را بهتر کرد، پس از آن تهاجمی تر و سریعتر بودیم و شایسته به تساوی کشاندن کار بودیم.  در مجموع، ما به شایستگی پیروز شدیم و همچنین با شایستگی بازی را بردیم.  اما تا آخر کار آسان نبود."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.