رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی کاملا عیان است، گفت: ملت مسلمان در آینده‌ای نزدیک به قدرت اصلی جهان با محوریت ایران تبدیل می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج : رژیم اشغالگر صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار دارد

به گزارش قدس انلاین،  سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در همایش دختران حاج قاسم در یزد  با اشاره به روز شهدا اظهار داشت: ملت بزرگ ایران مفتخر به داشتن یک فرهنگ عاشورایی است و در عصری که ظواهر تمدن مادی غرب جلوه‌های فریبنده‌ای را به بشریت عرضه کرد و از طریق همین جلوه‌های فریبنده بشریت را به بن بست معنویت رساند؛ در سایه سار انقلاب اسلامی و به رهبری ولایت فقیه در چنین عصری فرهنگ عاشورا را متجلی و احیا کند.

وی با بیان اینکه در دنیا از این جهت ملت ایران منحصر به فرد است و تنها ملتی است که دارای چنین سجایای برجسته و ویژه است گفت: ما افتخار داریم که در میان چنین ملتی زندگی می‌کنیم و مثل ماهی که در دریا شناور و غوطه‌ور است شاید قدر آب را ندانیم، قدر و منزلت فرهنگ شهادت و ایثارگری و دانستن اهمیت و ارزش آن در چنین مواقف و مواقعی ضرورتی تام دارد و می‌بایست در جهاد تبیین همیشه در تولید محصولات فاخر فرهنگی به معرفی این فرهنگ و این خصیصه بزرگ ملت ایران توجه داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: با استفاده از هنرهایی از جمله سینما، ادبیات و دیگر هنرهایی که امروز در میان مردم و به ویژه جوانان از جذابیت برخوردار است باید این فرهنگ را بیش از پیش به نسل‌های جدید معرفی کنیم.

سلیمانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: در بهمن امسال چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم ولی هنوز اندیشه‌ورزی و گفت و گو در ارتباط با دستاوردها و پیامدهای انقلاب اسلامی جای کار فراوانی دارد.

وی ادامه داد: کارهای بر زمین مانده و با عظمتی در این خصوص پیش روی ماست و می‌بایست زوایای این کار بزرگ را در درجه اول بشناسیم تا بتوانیم اهمیت اتفاقی که در ایران اسلامی و در سال 57 رخ داد بشناسیم.

رئیس سازمان بسیج با طرح این سوال که آیا انقلاب اسلامی ایران تنها رژیم طاغوت را ساقط کرد؟ گفت: ظاهر امر این است و شاید در آن سال‌ها بیشتر این موضوع به چشم می‌آمد که رژیم فاسد پهلوی ساقط شد و مردم ایران با بیش از 98 درصد آرا به نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی رای دادند ولی این تنها بخشی از این اتفاق بزرگ بود و در درون این حادثه یک اتفاق بزرگتری به وقوع پیوسته که شاید هنوز بسیاری از مردم ما به اندازه کافی از زوایا و ابعاد آن آگاهی و اطلاعات نداشته باشند.

سلیمانی تاکید کرد: در این راستا یک عصر جدید با پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شد که تنها یکی از پیامدهای کوچکتر آن ساقط شدن رژیم پوسیده و فاسد پهلوی بود و رژیم طاغوت با زور شمشیر و تفکر بنیان‌گذار این سلسله قدرت نیامد و برای اولین بار اتفاقی استثنائی در درون کشور ایران رخ داد و استعمار پیر برای تسلط بر منابع ملت ایران که از جمله آن منابع نفت تازه کشف شده قرار داشت و همچنین برای تسلط به یک سرزمین راهبردی و سوق الجیشی و در توطئه‌ای مکارانه، رضاخان قلدر را به عنوان پادشاه ملت ایران بر اریکه قدرت نشاند.

وی افزود: از جمله پیامدهایی که انقلاب اسلامی ملت ایران داشت این بود که در تحولات سیاسی که در دوره پهلوی اول و دوم رخ داده بود و انگلیس‌ها بر ایران مسلط شده بودند تغییر اساسی ایجاد کرد و دست انگلیس‌ها و آمریکایی‌ها را از این سرزمین کوتاه کرده و به چپاول و غارت ملت ایران پایان داد.

رئیس سازمان بسیج گفت: الان سئوال این است که اگر ملتی بخواهد از درون تمدن غرب چیزی بیاموزد و راهی را اقتباس کند آیا گفتمانی در درون تمدن غرب برای هدایت بشر وجود دارد؟ آخرین نظریه پردازها اعلام می‌کنند که تمدن غرب هیچ چیزی برای عرضه به بشر ندارد.

وی افزود: دو سال قبل واتیکان یک جلسه‌ای تشکیل داد و موضوع را از منظر مسیحیت بررسی کردند و در پایان آن جلسه اعلام شد که گفتمان مسلط دنیا از آن اسلام است و مسیحیت جایی در گفتمان جهانی ندارد؛ این گفتمان و این تاثیرگذاری اسلام در جهان متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و هست.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قرارداد صلح کمپ دیوید بین اعراب و یهودیان منعقد شد و مصر به نمایندگی از مسلمانان در مقابل صهیونیست‌ها زانو زد و تسلیم شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر برگشت مسلمانان به مصاف با این رژیم اشغالگر و جعلی آغاز شد و امروز جبهه مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی با فداکاری‌ها و فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و پیروزی های بزرگی را کسب کرد و امروز رژیم اشغالگر در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج ‌با بیان اینکه نگاه کوچکی به درون این رژیم نشانه‌های فروپاشی این رژیم را به خوبی نشان می‌دهد گفت: این پیش‌بینی بود که مقام معظم رهبری در چند سال گذشته اعلام فرمودند که رژیم کودک کش صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و سران این رژیم هم امروز اعتراف می‌کنند که رو به فروپاشی هستند.

وی تاکید کرد: قطعا ملت‌های مسلمان در آینده‌ای نزدیک به محوریت ایران اسلامی به قدرتی عظیم دست خواهد یافت و دشمن چه بخواهد و چه نخواهد با یک حقیقت این چنینی مواجه است و توطئه‌هایی که در برابر ملت ایران طراحی و تحمیل می‌شود به دلیل متوقف کردن این مسیر است.

سلیمانی گفت: ملت ایران یک ملت قوی، انقلابی و به دنبال دستیابی به عظمت‌های گذشته خود است؛ ملت ایران را باید شناخت تا به این موضوع پی برد که در حال حاضر در چه مسیری سیر می‌کند؛ دشمن در فتنه اخیر و توطئه‌هایی که احتمالا آینده رونمایی خواهد کرد تمام تلاشش این است که این ملت را متوقف کند و این مسیر معکوس شود در حالی که این خیال باطل هیچ زمانی محقق نمی‌شود و قطعا ملت ایران مسیر پیشرفت را تا رسیدن به هدف والای خود ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.