سرپرست هیات آمادگی جسمانی آذربایجان‌غربی گفت: اولین دوره مسابقات فانکشنال فیتنس ایران به میزبانی ارومیه برگزار و نفرات منتخب و برتر معرفی شدند.

برگزاری اولین دوره مسابقات فانکشنال فیتنس ایران در ارومیه

به گزارش قدس آنلاین، لیلا زمان زاده روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۵۲ ورزشکار در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در بخش بانوان این مسابقات، «راحله رستم پور» از ارومیه مقام نخست را کسب کرد و «کویستان علیپور» از پیرانشهر و «آیدا سلطانزاده» از ارومیه هم دوم و سوم شدند.

سرپرست هیات آمادگی جسمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش آقایان نیز «قاسم ابراهیمی» از نقده به عنوان نخست دست یافت و «داود شریف زاده» از مهاباد و «منصور ایرانپور» از بوکان دوم و سوم شدند.

به گفته وی، باشگاه «فیت کلاب» شهرستان بوکان کاپ اول تیمی مسابقات را کسب کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات فانکشنال فیتنس کشور در استان آذربایجان‌غربی، فدراسیون جهانی این رشته در صفحه رسمی خود در اینستاگرام کلیپ این رقابت‌ها را با تیتر مسابقات این رشته در ایران نیز برگزار شد، منتشر کرد.

زمان زاده گفت: برای برگزاری این رقابت‌ها نزدیک ۲۰ نفر کادر اجرایی و داوری حضور داشتند که در مراسم اختتامیه که امروز در سالن اداره ورزش و جوانان ارومیه برگزار شد، از ایشان تقدیر شد.

فیتنس فانکشنال یک طبقه‌بندی از تمرینات ورزشی است که عضلات بدن را برای زندگی روزمره آماده‌تر می‌کند و در واقع ورزشی‌ است که با شبیه‌سازی موقعیت‌های مختلف زندگی واقعی، بدن را برای مقاومت و استحکام در حالت‌های مختلف تربیت می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.