معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع گوشت گرم گوساله تنظیم بازار در ۱۰ مرکز تعیین شده با هدف تنظیم قیمت و تامین نیاز مردم در این استان آغاز شد.

آغاز توزیع گوشت گرم گوساله تنظیم بازار در ۱۰ مرکز تعیین شده خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، حمید جنتی اظهار کرد: عرضه گوشت گرم به صورت قطعه بندی شده با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام در پی خرید حمایتی دام از دامداران از امروز در بازارهای عرضه مستقیم شهر مشهد، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مختلف آغاز شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه محدودیتی برای عرضه گوشت گرم نداریم و میزان عرضه آن به صورت پلکانی افزایش می‌یابد، بیان کرد: هر کیلوگرم گوشت ران و سردست گرم گوساله نر برای مصرف کننده ۲۵۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده شامل قلوه گاه، گردن و راسته ۲۳۰ هزار تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: هم اکنون روزانه ۲۲۰ تا ۲۳۰ تن گوشت قرمز گوسفندی و گاوی در مشهد و دیگر شهرستانهای استان تولید می شود که لاشه گوسفند نر و ماده به ترتیب با برچسب "آبی و قرمز"در کشتارگاههای استان تفکیک شده است.

جنتی گفت: بازارهای شهرداری و بازارهای اتاق تعاون استان خراسان رضوی از دیگر مراکز عرضه گوشت گرم در خراسان رضوی به شمار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.