مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز جامع درمان سرطان در منطقه ٢٢ تهران، امروز پنجشنبه با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رییس جمهور گشایش یافت.

مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز جامع درمان سرطان با حضور رئیس جمهور گشایش یافت

 مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان به عنوان مجهزترین و پیشرفته‌ترین مرکز درمانی در راستای تحقق ماموریت‌های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر پیشرفت، محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات اجتماعی و رفع نیاز بیماران در بیماری‌های پیچیده و سخت سرطانی گشایش یافت که بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تاکنون برای این مرکز هزینه شده‌ است.

این مرکز برای نخستین بار در کشور و منطقه خاورمیانه با دستگاه‌های فوق مدرن برای ارائه همه خدمات مربوط به غربالگری، تشخیص و درمان تمامی انواع سرطان‌ها در ۵ طبقه با مساحت ۵۰۰ مترمربع، دارای ۱۴ تخت بستری و ۳۴ تخت شیمی درمانی سرپایی است.
در این مرکز دستگاه‌های پیشرفته شتاب‌دهنده خطی، دستگاه سایبرنایف، دستگاه توموتراپی و دستگاه سی تی سیموالتور در کنار بخش‌های تخصصی شامل تصویربرداری، شیمی درمانی، رادیوتراپی، اتاق عمل، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی، ژنتیک، آزمایشگاه و داروخانه به مردم خدمات ارائه می‌شود.
رییس جمهور هفته گذشته بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) به عنوان بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت کشور را در روز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) در تهران به بهره برداری رساند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.