مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پایان یافت و هشت تیم برتر اروپا از جمله رئال‌مادرید به‌زودی حریفان‌ خود را خواهند شناخت.

قربانی بعدی کهکشانی‌ها در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مدام تیم است؟

با پیروزی یک بر صفر شب گذشته رئال‌مادرید در مصاف با لیورپول در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی که منجر به صعود این تیم به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا شد، پرونده این مرحله مسابقات بسته شد و تیم‌های صعودکننده قرار است فردا جمعه در قرعه‌کشی حریفان خود در مرحله یک‌چهارم نهایی را بشناسند.

در یک‌هشتم نهایی تیم‌های بروخه، پاری‌سن‌ژرمن، تاتنهام، پورتو، آینتراخت فرانکفورت، دورتموند، لیورپول و لایپزیش از گردونه مسابقات کنار رفتند و تیم‌های بنفیکا، بایرن‌مونیخ، اینتر، میلان، ناپولی، چلسی، منچسترسیتی و رئال‌مادرید جواز حضور در یک‌چهارم نهایی مسابقات را به دست آوردند. قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰ به‌وقت‌تهران در نیون سوئیس برگزار می‌شود.

با این اوصاف، سه تیم ایتالیایی (ناپل، میلان و اینتر)؛ دو انگلیسی (منچسترسیتی و چلسی)؛ یک پرتغالی (بنفیکا)؛ و یک آلمانی (بایرن) کاندیدای رویارویی با رئال‌مادرید هستند.

هفت رقیبی که تارنمای مارکا در گزارشی بازی سخت تا آسان رئال‌مادرید با این تیم‌ها را با مقیاس از ۱ تا ۱۰ شرح داده است؛ به نوشته مارکا، منچسترسیتی با سختی ۹، شاید ترسناک‌ترین حریف رئال‌مادرید باشد؛ زیرا پپ گواردیولا روی نیمکت است و نام ارلینگ هالند هر کسی را می‌ترساند به‌خصوص پس از پنج گلی که او مقابل لایپزیگ به ثمر رساند.

به نوشته مارکا، ‌ بایرن هم با سختی ۹، تیمی که در مقابل پاری‌سن‌ژرمن نشان داد که یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپا است. اما عدد سختی کار رئال با ناپل ۸ است؛ تیمی که یکی از بهترین تیم‌های اروپا است و در حال حاضر تقریباً قهرمان ایتالیا است و بهترین خط حمله را دارد.

چلسی دیگر تیمی است که مارکا عدد سختی روبه‌روشدن با آن را ۷ توصیف کرد و نوشت: تیمی است که بیشترین پول را در این فصل برای انزو فرناندز، مادریک و ژائو فلیکس خرج کرده است؛ اما همچنان نقاط ضعفی دارد. میلان هم با عدد سختی ۷، تیمی است که پس از سال‌ها به جمع نخبگان اروپایی بازمی‌گردد. تیمی است که در ۱۴ لیگ قهرمانان اروپا، ۷ عنوان یعنی بیشترین قهرمانی لیگ قهرمانان را دارد. ضمن اینکه اینتر و بنفیکا هم با عدد سختی ۷ ممکن است مقابل رئال‌مادرید قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.