۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 858169

کمیته داوران فوتبال اسپانیا داور بازی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در نیم‌فصل دوم لالیگا را معرفی کرد.

داور چهارمین ال‌کلاسیکوی فصل مشخص شد

ریکاردو دِبورگوس بنگوئتخا به‌عنوان داور دومین ال‌کلاسیکو فصل جاری لالیگا که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود، انتخاب شد.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در این فصل در سه تورنمنت متفاوت، شامل لالیگا، جام حذفی و سوپرلیگ اسپانیا به مصاف هم رفته‌اند که بازی بعدی آنها در دور برگشت بازی‌های لیگ است.

در سه ال‌کلاسیکوی برگزار شده در این فصل، رئال مادرید اولین بازی را که در نیم‌فصل نخست لیگ بود در خانه 3 بر یک برد، اما دو بازی بعدی را که در سوپرجام و جام حذفی بودند، باخت.

قضاوت دبورگوس 36 در چهارمین ال‌کلاسیکوی فصل در حالی است که سزار سوتو گرادو نیز به‌عنوان کمک داور ویدئویی (VAR) او را همراهی خواهد کرد.

این سومین تجربه دبورگوس از قضاوت ال‌کلاسیکوهاست هرچند او پیش از این هرگز مصاف دو غول فوتبال اسپانیا را در لالیگا سوت نزده است. در دو ال‌کلاسیکوی قبلی که او قضاوت‌شان را برعهده داشت و هر دوی آنها هم در فینال سوپرجام اسپانیا صورت گرفت، سهم هر یک از دو تیم رئال مادرید و بارسلونا یک پیروزی بوده است. در مورد اول در بازی رفت سوپرجام سال 2017 رئالی‌ها در نوکمپ بارسلونا را 3 بر یک شکست دادند و در بازی برگشت نیز 2 بر صفر پیروز شدند و عنوان قهرمانی را کسب کردند (کریستیانو رونالدو در بازی رفت از دبورگوس کارت قرمز گرفت).

در دومین مورد که 15 ژانویه امسال بود اما بارسلونا در شهر ریاض عربستان سعودی حریف مادریدی را 3 بر یک شکست داد و قهرمان شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.