رئیس پلیس راه خراسان رضوی از آغاز محدودیت های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در جاده های خراسان رضوی خبر داد.

محدودیت های ترافیکی نوروزی در جاده‌های خراسان رضوی آغاز شد 

سرهنگ حسین میش مست در گفتگو با قدس خراسان اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه برای نوروز مربوط به ممنوعیت کامیونها و تریلی‌ها در معابر آزادراه و بزرگراهی است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در محور سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، آزادراه شهید شوشتری و محور مشهد به سمت قوچان و چناران، علاوه بر ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها، تردد ماشینهای سنگین باری بجز آنهایی که حامل سوخت، مواد فاسدشدنی و اقلام اساسی هستند نیز از امروز ۲۷ اسفند تا ساعت ۲۴ روز ۲۹ اسفند ممنوع است.

وی با بیان اینکه برای روز اول فروردین پیش بینی ترافیک سبک تری در سطح جاده های استان داریم و بر همین اساس محدودیتی وجود ندارد، افزود: در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین این محدودیت‌ها مجدد برقرار می‌شود.

میش مست گفت: معمولا در روز ۱۳ فروردین در محورهای منتهی به ییلاقات ممنوعیت تردد برای کامیونها و وانت بارهایی که افراد را در قسمت بار سوار می‌کنند و همچنین موتورسیکلت سواران ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: همکاران ما در پلیس راه استان از ۲۴ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در آماده باش کامل هستند و در سطح جاده های استان حضور دارند تا آرامش و امنیت مردم در سفرهای نوروزی فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.