سرپرست گروه دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۱ مرکز دندان پزشکی در شهرستانها و ۵ مرکز در مشهد در ایام نوروز فعال و آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران است.

فعالیت نوروزی ۲۶ مرکز دندان پزشکی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا نادری اظهار کرد: در راستای دسترسی به خدمات دندان پزشکی در مراکز جامع خدمات و پایگاه های سلامت ۲۱ مرکز دندان پزشکی در شهرستانها و ۵ مرکز در مشهد در ایام نوروز فعال و آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران است.

سرپرست گروه دهان و دندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه ۲۱ شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام تعطیلات نوروزی موظف هستند هر روز یک کشیک را در خدمت بیماران باشند، خاطر نشان کرد: از روز پنجم فروردین ماه نیز طبق روال عادی تمام مراکز فعال و در خدمت  بیماران هستند.

وی با بیان اینکه در این مراکز خدمات سطح یک دندان پزشکی به بیماران ارایه می شود، گفت:خدمات درمانی شامل معاینه، ویزیت دارویی، ترمیم دندان، تسکین درد، کشیدن دندان و فلوراید تراپی از جمله خدماتی است که در مراکز دندان پزشکی زیر نظر معاونت بهداشتی ارایه می شود.

نادری با بیان اینکه در مناطق پنجگانه بهداشتی شهرستان مشهد نیز در هر منطقه یک مرکز دندانپزشکی فعال است، گفت: بیماران نیازمند خدمات دندان پزشکی می توانند به مراکز بهداشتی، مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    خیلی خوبه