نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی طرح‌ها در این شهرستان به رغم جذب اعتبار لازم همچنان معطل است.

برخی طرح‌ها در دشتستان به رغم جذب اعتبار لازم همچنان معطل است

ابراهیم رضایی اظهار داشت: تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتستان را به عنوان اولویت مهم در دستور کار داریم و به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: در گفت‌وگو با تعدادی از مدیران عمرانی استان طرح‌های عمرانی فعال دشتستان را مرور کردیم، متأسفانه با گذشت ماه‌ها و علیرغم جذب اعتبار لازم، برخی طرح‌ها همچنان معطل است و به پیش نمی‌رود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این زمینه پاسخی هم برای مردم نداریم بجز اینکه اگر این روند ادامه یابد جزئیات را با مردم در میان بگذاریم.

وی ادامه داد: خیلی تلاش می‌کنم که بدون حاشیه امور مردم به سرانجام برسد اما وقتی ضعف عملکردی می‌بینیم چاره‌ای جز استفاده از اختیارات قانونی خود نداریم.

رضایی بیان کرد: قبلاً هم گفته‌ام که ظرفیت استان برای اجرای پروژه، توسعه زیرساخت‌ها و حل مشکلات مردم بسیار بالاست اما اراده مدیریتی کافی وجود ندارد.

وی در مورد بودجه نیز گفت: به رغم اصلاحات مثبت و با وجود تلاش‌های فراوان همکاران همچنان از لایحه بودجه سال آینده دفاع نمی‌کنم و آن را رویایی، غیرواقعی، تورم‌زا و کاهنده سرمایه اجتماعی می‌دانم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: معتقدم که دولت در تدوین لایحه بودجه ملاحظات سیاسی را بر کار کارشناسی و علمی ترجیح داده است و نه تنها تحولی در آن رخ نداده بلکه نگارندگان به دنبال اداره روزمره دولت بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.