۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 859481

ممکن است تغییراتی در تیم پورتو رقم بخورد

سرمربی مهدی طارمی در پورتو عوض می شود؟

به گزارش قدس آنلاین، نشریه ابولا در گزارشی مدعی شد سرجیو از شرایط خود در پورتو راضی نیست و احتمال دارد این سرمربی در این باشگاه در پایان فصل جابه‌جا شود. اولین نشانه نارضایتی این سرمربی پس از حذف از لیگ قهرمانان مقابل اینتر دیده شد. سرجیو کونسیسائو گفت: "هر کاری که ما اینجا انجام داده‌ایم جوری دیده می‌شود که انگار من از شایستگی لازم برخوردار نیستم. همه چیز معطوف به اوتاویو بوده و فقط این مهدی طارمی است که خود را به زمین می‌اندازد، این کونسیسائو است که دردسرساز می‌شود. به همین دلیل انگار سکوت من بیشتر از همه در فوتبال پرتغال به درد می‌خورد. این پنج سال و نیم بسیار سخت بوده است. امسال و با توجه به قوانین فرپلی مالی و بدون خرید بازیکن سخت بوده و کار ما انگار اصلا دیده نشده است."

اما واکنش پینتو داکاستا نیز بعد از این انتقادات سرجیو کونسیسائو، مورد انتظار این سرمربی نبود. او در مراسم گالا بحث سرمایه گذاری نکردن را رد کرده و حتی در مورد مبالغ بالای پرداخت شده به برخی بازیکنان صحبت کرد.

پینتو داکاستا گفت: "این درست نیست که در باشگاه سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم. ما گروجیچ را 9 میلیون، ورون را با 10 میلیون، دیوید کارمو را با 20 میلیون و البته بازیکنانی اوستاکیو و دیگران خریدیم. هیچ کمبودی در بحث سرمایه‌گذاری وجود نداشت. اعتراض کونسیسائو پس از حذف مقابل اینتر؟ هر کسی درباره باشگاه پورتو در آن مقطع صحبت می‌کرد، باید خود را ناامید و ناراضی نشان م‌ داد. ما آرزو داشتیم راهی دور بعد شویم و در جریان دو بازی نشان دادیم این اتفاق شدنی است. پس سرجیو کونسیسائو نیز بعد از بازی با ناراحتی صحبت کرد و این طبیعی است."


امروز سه‌شنبه، تکنسین با انتشار پیامی جدید در استوری‌های اینستاگرام، انتشاری از سسیلیا پدرو، بیوه خوزه ماریا پدروتو، در تمجید از کار او واکنش نشان داد. «تاریخ تمام شده است: هیچکس به اندازه سرخیو کونسیسائو در باشگاه پورتو عناوین کسب نکرده است. جام قهرمانی هنوز تمام نشده است و چیزهای بیشتری برای بردن وجود دارد. ما با هم ادامه می‌دهیم و باید بدون قید و شرط از مربی خود حمایت کنیم.» سیلیا پدرتو به همراه عکسی از سرجیو کونسیسائو و عبارت «تقاضا، تعهد، سختگیری، کار، همبستگی، شایستگی، جذابیت، احترام» نوشت. اکنون، سرجیو کونسیسائو این نشریه را به اشتراک گذاشت و نوشت: «با حمایت پورتیستاهای واقعی، با منابع یا بدون منابع، پیروز شد.» برای آگاهان خوب…

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.