20 فیلم‌ سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن از قاب شبکه‌های مختلف تلویزیونی امروز ۲ فروردین‌ماه روی آنتن خواهد رفت.

اکران «موقعیت مهدی» و «های پاور» از قاب تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین، در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان، شبکه‌های مختلف تلویزیونی برترین آثار سینمایی ایران و جهان را برای مخاطبان نمایش می‌دهند.

در دومین روز از فروردین ماه فیلم‌های سینمایی «موقعیت مهدی»، «های پاور»، «دنیای ژوراسیک 3»، «انولا هولمز 2»، «کارآگاه کونان: گلوله سرخ»، «جامه قهرمانی»، «پروژه آدام»، «عشق و هیولاها»، «مارمولک»، «اژدهای چاق وارد می شود»، «ترول»، «جرنی و پدربزرگ»، «جومانجی»، «کاراگاه محله چینی ها 3»، «هیولای دریا»، «کاپیتان نُوا»، «نبرد در دریاچه چانگجین 2 (پل سومون)»، «بالا رو نگاه نکن»، «فینچ» و «نقطه آغاز» از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود.

در ادامه با معرفی 20 فیلم‌ سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن برای پخش در روز 2 فروردین از شبکه‌های سیما همراه باشید.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی جدید «موقعیت مهدی» به کارگردانی «هادی حجازی‌ فر»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مهدی باکری، فرمانده لشگر 31 عاشورا از برادر کوچک ترش حمید می‌ خواهد علی رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌ پذیرد و همراه می‌ شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد.

هادی حجازی‌ فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌ فر، معصومه ربانی‌ نیا، وحید آقاپور و روح‌ الله زمانی در فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی جدید «های پاور» به کارگردانی «هادی محمدپور»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 23:00 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این فیلم داستان نقش پدافند هوایی ارتش در عملیات والفجر هشت و طرح ابتکاری شهید منصور ستاری را نمایش می دهد.

اتابک نادری، فرزاد حسنی، علیرام نورایی، سپیده خداوردی، مهرداد ضیایی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور بازیگران فیلم سینمایی «های پاور» هستند.


شبکه سه سیما

فیلم سینمایی جدید «دنیای ژوراسیک 3» به کارگردانی «کالین ترورو»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 00:30 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دیچن لاچمن، برایس دالاس هاوارد و کریس پرت خواهید دید: سال ها پس از حضور دایناسورها در حیات وحش زمین، اتفاقات ناگواری در حال رخ دادن است. دسته ای از ملخ های بزرگ، تمام محصولات اورگانیک مزارع را از بین برده اند. دو دانشمند به یک مرکز آمریکایی در ایتالیا مشکوک شده اند.

این مرکز تحقیقاتی که با دستور مستقیم دولت آمریکا در ایتالیا احداث شده، صاحب انحصاری محصولات تراریخته و تحقیقات ژنتیکی بر روی دایناسورها است. آنها حدس می زنند تمام این اتفاقات زیر سر این مرکز و مدیران آن است. آنها می خواهند با از بین بردن مزارع ارگانیک، تجارت غلات دنیا را در دست بگیرند. قرار است تیمی برای تحقیق به داخل مرکز نفوذ کند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «انولا هولمز 2» به کارگردانی «هری بردبیر»، چهارشنبه 2 فروردین ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دیوید تیولیس، هنری کاویل و میلی بابی براون آمده است: انولا هولمزکه خواهر شرلوک هولمز معروف است یک پرونده آدم ربایی را برعهده می گیرد. در این پرونده دختری به نام سارا چپمن گمشده است. سارا و بسیاری از دختران دیگر در کارخانه کبریت سازی لایون کار می کنند. چند وقتی است که به دلیل بیماری تیفوس بسیاری از دختران می میرند.

انولا با عنوان کارگر وارد کارخانه می شود و متوجه می شود برای سود بیشتر رییس کارخانه از گوگرد نامرغوب در تولید کبریت استفاده و این موجب بیماری و مرگ دختران می شود. او با کمک برادرش، سارا را یافته و ثابت می کنند رییس کارخانه و وزیر خزانه داری با هم تبانی و سودهای کلانی از این راه به دست آورده اند.

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی جدید «کارآگاه کونان: گلوله سرخ» به کارگردانی «کوبان شیزونو»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این انیمیشن با بازی مینامی تاکویاما، کاپی یاماگوچی و واکانا یامازاکی خواهیم دید: ژاپن در آستانه بازی های جهانی ورزشی است. آنها بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان در توکیو را جشن می گیرند و گلوله ژاپنی یا همان گلوله سرخ اولین خط قطار سریع با فناوری جدید و بدون اصطکاک است را می خواهند راه اندازی نمایند. قطار توسط رئیس بازی ها افتتاح می شود. چندین نفر که بی عدالتی هایی در موردشان اتفاق افتاده و این بی عدالتی ها در امریکا و توسط رئیس پلیس آنجا که همان رییس بازی ها در ژاپن است رقم خورده است تصمیم می گیرند.

فیلم سینمایی جدید «جامه قهرمانی» به کارگردانی «گوتام تینانوری»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مرانال تاکور، پانکاج کاپور و شهید کاپور خواهیم دید: آرجون تالوار یک بازیکن خوب کریکت است که در سن 26 سالگی بازی را کنار می گذارد و مشغول کار می شود. او با ویدیا ازدواج کرده است و پسرشان کیتو به دنیا آمده است که از کارش اخراج می شود. وضع مالی آرجون هر روز بدتر می شود و همسرش ویدیا مخارج زندگی را پرداخت می کند. کیتو ده ساله شده است ولی آرجون هنوز شغلی ندارد و همین باعث ناراحتی ویدیا است. آرجون می خواهد برای تولد کیتو برایش لباس تیم ملی کریکت را بخرد ولی پولش را ندارد.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «پروژه آدام» به کارگردانی «شان لوی»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 01:30 بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی رایان رِینولدز، مارک رافائل و واکِر اسکوبِل؛ درباره دام راید مردی حدودا 40 ساله است که در سال 2050، خلبان یک جت سفر زمان است. همسر او لورا، از یکی از سفرهای زمانش بازنگشته و او قصد دارد به سال 2018 برود تا به دنبال همسرش بگردد.

اما اشتباها به سال 2022 می رود و در آنجا با خود 12 ساله اش مواجهه می شود. آدام در سال 2022، همسرش را پیدا می کند و در می یابد، دوست و همکار سابق پدر مرحومش، مایا سوریان، که با کمک اختراع پدر آدام سفر زمان) ثروت زیادی به هم زده، در حال دست کاری گذشته و توسعه قدرتش در آینده است.

فیلم سینمایی «عشق و هیولاها» به کارگردانی «مایکل متیوس»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 11 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دیلن اوبرایان، جسیکا هنویک و آریانا گرینبلات خواهیم دید: در یک جهان هیولا زده، جوئل می فهمد به دختری علاقمند است که 80 مایل دورتر از اوست. او برای موفقیت در این سفر خطرناک، قهرمان درونی خود را کشف می‌کند.

فیلم سینمایی «مارمولک» به کارگردانی «کمال تبریزی»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم درباره رضا مثقالی معروف به رضا مارمولک دزد سابقه داری است که بارها دستگیر و زندانی شده، اما در آخرین دستگیری، اتهام او سرقت مسلحانه‌است. رضا در حادثه‌ای مجروح شده و به بیمارستان خارج از زندان منتقل می‌شود. در آنجا لباس یک روحانی بیمار را می‌رباید و در لباس روحانیت موفق به فرار از زندان می‌شود. او با مصونیتی که در لباس تازه پیدا کرده به یک شهرک مرزی می‌رود تا از طریق و با گذرنامه جعلی از کشور خارج شود اما به دلایلی با یک روحانی دیگر اشتباه گرفته می‌شود و امامت جماعت محلی را برعهده اش می‌گذارند.



در این فیلم پرویز پرستویی، بهرام ابراهیمی، شاهرخ فروتنیان، رضا سعیدی، مهران رجبی، رعنا آزادی ور و فریده سپاه منصور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «اژدهای چاق وارد می شود» به کارگردانی «کنجی تانیگاکی و امان چانگ»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دانی ین، ترزا مو، وانگ جینگ، نیکی چائو و نائوتو تاکناکا خواهیم دید: فالون ژو پلیس ماجراجو و رزمی کار پلیس هنگ کنگ است که با شجاعت جلوی تبهکاران می ایستد. او ده سال است که با دختر بازیگری به نام کلوئی ازدواج کرده است. فالون ژو در جریان یک سرقت مسلحانه از بانک به تنهایی وارد عمل شده و بر دزدان فائق میِ آید. اما رئیس پلیس کج سلیقه او را به خاطر خسارت به ساختمان مرکزی پلیس تنزل درجه داده و به بخش بایگانی در زیر زمین منتقل می کند.

از دیگر عواقب این حادثه، جدایی فالون ژو از همسرش کلوئی پس از ده سال زندگی مشترک است. فالون ژو پس از شش ماه کار در بایگانی به دلیل پرخوری تنقلات به شدت چاق می شود. این در حالی است که مأموریت جدیدی به او محول می شود: تحویل یک متهم ژاپنی (یوجی) که در حادثۀ دزدی از بانک آسیب دیده و دچار فراموشی شده به پلیس ژاپن. اما پلیس مسئول پرونده در ژاپن که فردی به نام اندو است با تبهکاران همدست است و باعث مفقود شدن و نهایتا ً مرگ یوجی می شود. فالون ژو در توکیو با کمک مردی به نام تور متوجه می شود، جوان تبهکاری به نام شیماکورا که اتفاقا ً اکنون کارفرمای کلوئی است، عامل مرگ یوجی و توزیع مواد مخدر است.

فیلم سینمایی «ترول» به کارگردانی «رور اوثاگ»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 17 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی این ماری ویلمن، کیم فالک، مادس سوگارد پترسن، گارد بی. ایدزولد، پل ریچارد لاندربی و اریک وورنهولت خواهیم دید: زمانی که مهندسین تونل سازی در حال حفر یک تونل هستند، یک غول‌سنگی بزرگ و افسانه‌ای به نام ترول از خواب بیدار شده و موجب خرابی زیاد و وحشت مردم نروژ می‌شود.

فیلم سینمایی «جرنی و پدربزرگ» به کارگردانی «دیوید ای تالبرت»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی فارست ویتاکر، آنیکا نانی رز، کیگان میشل کی و هاف بونه ویل؛ درباره آقای جانگل مخترعی خلاق است که همیشه اسباب بازی های شگفت انگیزی می سازد. اما روزی شاگرد بی وفایش گوستاوسون، اخرین اختراع او که عروسکی سخنگو به نام دیگو است را به همراه دفترچه اختراعات او می زدد و همین موضوع باعث ناامیدی و شکست آقای جانگل می شود. جانگل پس از مرگ همسرش، دخترش جسیکا را نیز از خود دور می کند و جسیکا با قلبی سرشار از اندوه، به زندگی خود ادامه داده و صاحب دختری به نام جرنی می شود. جرنی مانند پدربزرگش مخترع و خلاق است و آرزو دارد پدربزرگش را ببیند به همین دلیل از طرف او برای مادرش نامه می‌نویسد.

فیلم سینمایی «جومانجی» به کارگردانی «جو جانستون»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی رابین ویلیامز، سیسیلیا روس و ریکاردو دارین خواهید دید: پسر جوانی به‌نام آلن پریش یک جعبه بازی پیدا می‌کند و با کمک دختر همسایه (سارا) بازی را آغاز می‌کند ولی پس از آغاز بازی آلن به‌طرز عجیبی، غیب می‌شود! سارا فرار می‌کند. ۲۶ سال از آن زمان می‌گذرد تا خانواده شپرد به آن خانه نقل مکان می‌کنند. آنها با پیدا کردن جومانجی بازی را از سر می‌گیرند. این موضوع باعث ملحق‌شدن آلن پریش به آنها می‌شود.

فیلم سینمایی جدید «کاراگاه محله چینی ها 3» به کارگردانی «سیچنگ چن»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی بائوکیانگ وانگ، هوران لیو و ساتوشی تیساماباکی خواهیم دید: هنگامی‌که دو کارآگاه به نام‌های تانگ رن و شین فنگ در حال بررسی یک پرونده هستند، یک جنایت بزرگ‌تر در توکیو رخ می‌دهد.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی جدید «هیولای دریا» به کارگردانی «کریس ویلیامز»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: مردم همیشه بر این باور بودند که هیولاها به آنها حمله می کردند و هیولاها ساحل را به خطر انداخته اند و زنان را می کشتند. پادشاهان شکارچیان را به جنگ با آن ها می فرستادند. شکارچیان قهرمانانی بودند که برای آرامش ساحل به جنگ با هیولاها می رفتند و مشهورترین آنها کاپیتان و جیکو هستند. جیکو به طور تصادفی با میزی برامبل آشنا می شود و میزی در سفری که به جنگ با هیولای بزرگ می روند همراه آنها می شود. میزی هنگامی که کاپیتان می خواهد هیولا را بکشد.

شبکه امید

فیلم سینمایی جدید «کاپیتان نُوا» به کارگردانی «موریس تروبورست»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 16:00 از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی آنیک فیفر، برام بلنکستین و دنیا خیام؛ فیلمی در ژانر سفر به زمان است. نوآ زنی 37 ساله است که در سال 2045 زندگی می کند. او توسط شخصی که خود باعث و بانی خرابی محیط زیست زمین شده است مامور می شود تا به سال 2025 برگردد و خود شخص را از انجام پروژه استخراج نفت در قطب شمال منصرف کند. که در هنگام سفر در زمان متاسفانه به دوران نوجوانی خود برمی گردد و کسی حرف او را جدی نمی‌گیرد.

شبکه افق

فیلم سینمایی جدید «نبرد در دریاچه چانگجین 2 (پل سومون)» به کارگردانی «تسو ای هارک»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 13 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جینگ وو ، جکسون یی و دوان یی هونگ خواهید دید: پس از نبردی سخت و عقب راندن آمرییکایی ها در سینگ‌هون نی و هاگارو ری، گروه هفتم ارتش داوطلب خلق چین به پل سومون در گذرگاه فونچیلین می‌رسد، که از نقاط استراتژیک است، که از پایگاه لشکر ۱ نیروهای دریایی آمریکا محافظت می‌کند. این پل در مسیر عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی است و آنها می بایست از این پل عبور کرده تا به پایگاه برسند. سربازان چینی و به خصوص گروهان هفتم ارتش داوطلب خلق چین با نیروهای آمریکایی درگیر می شوند.

شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «بالا رو نگاه نکن» به کارگردانی «آدام مک‌کی»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 10:30 با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

در این فیلم با بازی لئوناردو دی کاپریو، جنیفر لارنس و مریل استریپ خواهیم دید: در دانشگاه میشیگان یک استاد ستاره شناسی به نام رندل مندی و یکی از دانشجویان دکترایش به نام کیت دبیانسکی متوجه می شوند که یک شهاب سنگ ظرف شش ماه به زمین اصابت خواهد کرد و زمین نابود خواهد شد اما این واقعیت علمی انکار ناپذیر بازیچه بازی های سیاسی و جامعه ی پر انشقاق و سرمایه داری آمریکایی می‌شود.

شبکه فراتر (4k)

فیلم سینمایی جدید «فینچ» به کارگردانی «میگل سپاچنیک»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 22 از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی تام هنکس و کلب لندری جونز خواهید دید: مهندسی که از بازماندگان حادثه ای در زمین است در پناهگاهی در زیر زمین زندگی می کند، او رباتی را می سازد تا پس از مرگش وظیفه مراقبت از سگش را داشته باشد.

شبکه ورزش

فیلم سینمایی «نقطه آغاز» به کارگردانی «کارزان کادر»، چهارشنبه 2 فروردین ماه ساعت 12:30 از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی جان تراولتا، مایکل مادسن و روزابل لارنتی خواهید دید: سم مونرو راننده مسابقات اتومبیل رانی است، او همسرش را به خاطر حادثه رانندگی از دست داده و در کنار پسرش کم تعمیرگاه ماشین دارند و کم حرفۀ رانندگی در مسابقات را ادامه می‌دهد.

اما در یکی از مسابقات کم به رقیب قدیمی خودش و پدرش یعنی باب لینسکی می بازد و به خاطر ناراحتی که از پدر به خاطر مرگ مادرش دارد، پس از باخت تصمیم می گیرد به تیم باب لینسکی ملحق شود.چرا که لینسکی مرد ثروتمندی است و از بهترین خودروها برای مسابقات استفاده می کند. سم وقتی متوجه می شود پسر به تیم رقیب پیوسته، تصمیم می گیرد در مسابقات فصل جدید شرکت کند. سم در مسابقات فصل جدید نفر اول می شود. اما در مسابقه بعدی باید با پسرش رقابت کند. در این رقابت پسرش آسیب می‌بیند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.