رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: از ابتدای فعالیت بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در قالب طرح سلامت نوروزی تا کنون بیش از ۲۸ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در مشهد انجام شده است.

انجام بیش از ۲۸ هزار بازدید بهداشت محیط در شهرستان مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، علی غلامپور با بیان اینکه طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه می یابد، اظهار کرد: در قالب این بازدیدها برای دو هزار و ۹۸۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی، احکامی شامل اخطار، معرفی به مراجع قضایی و یا پلمب صادر شده است.

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد دریافت و رسیدگی به ۶۸۹ شکایت به سامانه ۱۹۰ را از دیگر اقدامات برشمرد و تصریح کرد: در این مدت شش هزار و ۵ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف کشف و معدوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه ۴ ایستگاه سلامت نیز در مسیرهای منتهی به حرم رضوی بر پا شده است که خدمات مختلفی از جمله بررسی قند و فشار خون، ویزیت رایگان پزشک، نسخه نویسی، مشاوره تغذیه و وروان شناسی و بررسی علایم کووید ۱۹ را ارایه می کنند، گفت: تاکنون۴۰۰۰ نفر از خدمات این ایستگاه ها بهره مند شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.