رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد گفت: ایستگاه های سلامت در ایام تعطیلات نوروزی فعال و در خدمت عموم مردم بود که در این بازه زمانی به هزار و ۲۷ سالمند، ۴۲ مادرباردار، ۷۹ کودک زیر ۵ سال خدمت ارایه شد.

ارائه خدمات به بیش از یک هزار سالمند در ایستگاه های سلامت نوروزی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، علی غلامپور با اشاره به اینکه هزار و ۸۰۱ ویزیت سرپایی پزشک در تعطیلات نوروزی در ایستگاه های سلامت انجام شده است، اظهار کرد: ۵ هزار و ۹۴۲ مورد غربالگری فشار خون، ۲۸۱ مورد تست دیابت ، ۲۸ مورد خدمت پرستاری و ۶ هزار و ده مورد آموزش نکات بهداشتی در ایام نوروز انجام شده است.

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد ادامه داد: ۴۱ مورد ارجاع به سطح بالاتر، ۲۵ مورد تزریق واکسن کرونا، ۳۶۲ مورد توزیع دارو و ارایه خدمت به هزار و ۲۷ سالمند، ۴۲ مادر باردار، ۷۹ کودک زیر ۵ سال از دیگر خدمات ایستگاه های سلامت بود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت محیط و کار نیز از ۳۷ هزار و ۹۵۴ مورد مراکز تهیه و توزیع غذا، ۷ هزار و ۱۵ مورد از اماکن عمومی در ایام نوروز بازدید انجام شده است، بیان کرد: هزار و ۳۵۴ مورد بازدید از مراکز اقامتی، ۴۹۳ مورد بازدید از پایانه های مسافربری، سه هزار و ۳۰۸ بازدید از واحدهای صنفی، در ایام نوروز انجام شده است.

غلامپور با بیان اینکه ۶ هزار و ۷۶۲ مورد اقدام قانونی برای برخورد با تخلفات صورت گرفت که منجر به پلمب۱۰۲ واحد شد، عنوان کرد: خدمت رسانی در ایام نوروز با رویکرد دسترسی آسان زائران به خدمات بهداشتی و درمانی و آب و غذای سالم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.