سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات جدید نیروهای مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس واکنش نشان داد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: عملیات «حواره» امنیت ارتش رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد

به گزارش  قدس آنلاین، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات اخیر در حواره علیه نظامیان صهیونیست بار دیگر قدرت مقاومت را در غافلگیر کردن دشمن و تحقیر کردن امنیت ارتش آن اثبات کرد.

وی افزود: این عملیات جدید یک پیام مشخص و آشکار دارد؛ مقاومت از خون فرزندان و رهبران خود نمی‌گذرد و این بخشی از تاوانی است که رژیم صهیونیستی به دلیل ترور رهبران مقاومت باید آن را بپردازد.

شب گذشته رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نظامیان این رژیم در جنوب شهر نابلس هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفتند و در این تیراندازی دست‌کم ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

شبکه الجزیره به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد افراد مسلح از داخل یک خودرو به نیروهای ارتش اسرائیل در شهرک حواره در جنوب نابلس تیراندازی کردند.

«حازم قاسم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این عملیات تأکید کرد، این عملیات نشان‌دهنده ضعف سیستم نظامی و امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی در برابر اراده جوانان مقاومت است.

وی دراین‌باره گفت: این سومین بار در یک ماه گذشته است که مقاومت در همان نقطه در شهر حواره به ارتش اشغالگر حمله می‌کند. این تکرار حملات ناتوانی اشغالگران و تمام سیستم نظامی و امنیتی آنها در مقابله با جوانان مقاومت را تأیید می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.